Az alábbi hibaüzenetet kapta már meg valaki az otp direktől? Mi lehet a megoldás?
Figyelt kérdés
Nem található a megadott azonosítóval rendelkező tranzakció. Kérjük ellenőrizze a beírt adatokat!2018. szept. 9. 17:40
1/2 anonim válasza:
Tipp: a telefonos ügyfélszolgálat pont ezért van
2/2 anonim válasza:
Nálam a Chrome böngészőt használva ugyanezt írja ki.Az Explorernél már működik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!