Másnak is haldoklik a Budapest Bank internetbank?
Figyelt kérdés
Iszonyúan lassú a belépés és a betöltés. És az egyenlegnél azt írja, hogy 0 forint, pedig kb. 130.000 forintnak kell a számlán lennie!
Megnéztem az összes tranzakciót, csak az általam lévő költések, utalások vannak felsorolva, tehát azt a 130 ezret nem költötte el, nem vette fel, nem utalta el senki.
Ráadásul már reggel azt írta, hogy 0 forint az egyenleg és azóta kb. 10 ezer forintot költöttem, ami nyilván nem lenne lehetséges, ha valóban 0 forint lenne a számlámon, mivel nincs hitelkeretem, ezért 0 forint alá nem süllyedhet az egyenleg. Meg amúgy is, ha nulla alá menne, akkor most mínusz 10.000-nek kéne lennie, nem változatlanul 0-nak, mint reggel. -_-
2018. júl. 29. 18:34
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!