Mi a menete annak, ha munkahelyen új bankszámlaszámot akarok megadni?
Munkahelyeden érdeklődj.
Nálam 2 másodperc az egész, de lehet, hogy egy multinál több idő (bürokratikusabb szervezet, mint egy kisvállalkozás).
"Nálunk HR-nek kell miatta szólni, vagy emailben vagy személyes és igazolni kell a változást (pl képernyőfotó, szerződés - a lényeg hogy ne kézzel írva legyen)"
Ezt a részét nem értem? Mi köze egy munkáltatónak olyan szerződéshez, amit én egy másik gazdasági szereplővel kötök? Semmi az ég világon! Ez teljesen magánügy.
Azt kérheti, hogy írásba add, hogy milyen számlaszámra kéred az utalást, milyen időponttól. Arra sem kötelezhet, hogy gépelt legyen ez az írás. Az írott forma azért jó, mert a bankszámlaszám elírásából adódó problémáknál kiderül, hogy ki hibázott.
Ha arra akarunk kitérni, hogy valaki másnak a bankszámláját adja meg egy dolgozó, mert mondjuk van valamilyen tartozása, és ne tudja a végrehajtó inkasszálni a bankszámláját, akkor pedig azt mondom, ehhez sincs semmi köze a munkáltatónak. Azt a munkáltató nem vizsgálhatja, hogy van-e rendelkezési joga a dolgozójának a megadott bankszámlaszám felett, vagy sincs.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!