Miért nem jön sms, ha fizetek kártyával?
Megnéztem az e-bankban és be van állítva, hogy 0 Ft feletti vásárlás esetén kapjak sms-t. Eddig mindig kaptam, azonban kártyát váltottam, mert nem volt érintős az előző és azóta néha kapok, néha nem.
Egy élelmiszerboltban (nem nevezem nevén) vásároltam és nem jön róla sms. Mikor máshol fizetek (pl. gyorskajalda, papirirószer) arról jön.
2x vásároltam abban az élelmiszerboltban, nem ugyanabban, de ugyanaz a cég és arról sose kaptam smst.
Mi lehet az oka?
"Mi lehet az oka?"
Többek között az, hogy a bankod ügyfélszolgálatát képtelen vagy megkérdezni, ahonnan fix választ kaphatnál....
Hogy itt mennyi értelmes és segítőkész ember van.
Magyarország...
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, de nem tudtak segíteni, ezért gondoltam, hogy valaki itt hátha tud valamit mondani...
Egyébként meg azt gondolom, ha valaki nem tud segíteni a primitív hozzászólását tartsa magában :)
paypass-sal/paywave-vel fizettél egy régi típusú terminálon, erről nem kapsz sms-t, csak terhelés lesz----és zárolva sem lesz az összeg, úgyhogy simán mínuszba is mehet tőle a számlád
ezt onnan tudom, hogy az én bankom ügyfél-szolgálatosai tudnak felvilágosítást adni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!