Mi történik, ha nem aktiválom WizzAir hitelkártyámat? Számítanak fel valamilyen díjat?
Kibocsátási díjat (ami levásárolható, miután aktiváltad) felszámítják illetve a hitelszámla havi díját is minden hónapban. Ez utóbbi 290 ft.
A hitelszerződés amúgy sem a kártya aktiválásával lép hatályba, hanem a pozitív hitelbírálattal.
Tehát már van élő hitelszerződésed és a fent említett díjak miatt tartozásod is keletkezik, amiket ha nem fizetsz vissza a türelmi időn belül maradéktalnaul ugyanolyan, mintha használnád a kártyát és a tartozást nem rendeznéd.
Szerintem legalább addig használd, hogy a kártya éves díját levásárold, ne fizess arra is feleslegesen.
Viszont, legalábbis az én szerződésemben így volt, ha egy éven belül szünteted meg, a bank visszaveszi az üdvözlőpontokat. Arra most nem emlékszem, hogy egyszerűen törli vagy annak megfelelő összeggel megterheli a számlát.
A személyi igazolványszám időnként mindenkinek változik. Amikor megadtad akkor még a régi igazolvány volt az érvényes?
Az egy dolog, hogy készül az új de amíg a régit nem vonták be és az újat nem bocsátották ki neked, addig a régi (és a száma) az érvényes.
A lakcím rendesen el lett cseszve, de a levelezési cím nem kötelező azonosító adat egy szerződésben sem. A szerződés érvényességét nem érinti. Menj be a bankba és ott javíttasd ki. Abból a szempontból fontos, hogy nehogy ne értesülj valamiről.
A telebank ezek szerint hétvégén és ünnepnapon nem teljes körű, ezt nem tudtam.
Aktiválni pedig azokat a kártyákat lehet ATM-en amelyiknek te adtad meg a PIN kódját igénylésnél vagy cserekártya és maradt a régi. Amikor borítékban küldik meg, nem lehet, mert ha véletlenül ugyanahhoz az illetéktelen személyhez kerül a kártyával együtt, a visszaélés csak annak a szándékán múlna.
Elnézést, most vettem észre, hogy nálad a cím felcserélése éppen fordítva történt.
Az állandó lakcím fontos adat a szerződésben, viszont javítható. Menj be amint tudsz egy Erste fiókba.
A személyi igazolványszám is javítható.
Egyébként a szerződésben te sem vetted észre amikor a reptéren aláírtad, de nyilván jóhiszeműen figyelmetlen voltál, ezért nem lehetsz felelős.
Két fontos adat is hibás, nem jó, de ettől még a szerződés érvényes marad.
Bankfiók lesz a megoldás.
Az ERSTE Banknak a legrosszabb az ügyfél tájékoztatása az eddigi bankos tapasztalataim szerint.
A WIZZ kártyát CSAK az erstés telefonos ügyfélszolgálattal tudod aktiváltatni.
Én atm-en keresztül is tudtam. Tavalyi eset, igaz.
Erstenél bevett gyakorlat, hogy ha az ügyfél a fiókban állította be a pin kódot akkor ATM-en lehet aktiválni, különben csak telefonon.
A legtöbb választ író vagyok.
Személyesen a bankfiókban tudod felmondani a szerződést, hogy milyen határidővel, azt a szerződésed tartalmazza.
Viszont a kártya éves díját illetve az aktuális havi számlavezetési díjat be fogják terhelni.
Ugyanúgy a felmondási időre eső számlavezetési díjakat.
Ezeket ugyanúgy ki kell fizetned, mintha vásároltál volna a kártyával.
Ezért is érné meg aktiválni és legalább az éves díjat levásárolni, majd utána megszüntetni.
Azt nem tudom hogy a bank az üdvözlőpontokat egyszerűen törli vagy a hitelszámlára terheli rá a 10 000 ft-ot (vagy amennyi üdvözlőpontot kaptál).
Nem ismered jól a hitelkártyák működését vagy nem bízol magadban annyira, hogy fegyelmezetten tudod használni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!