RunaDacino kérdése:
K&H E-bank azt írja, hogy kimaradások vannak. Mikor lesz az oldaluk használható?
Figyelt kérdés
Hello!
Amikor megpróbálom kártyámat aktiválni, vagy limitet módosítani, akkor a következöt kapom:
Ezúton tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatásban átmenetileg kimaradások tapasztalhatóak. Kérjük, a funkció igénybevételét ismételje meg később.
Legalább már egy hete.
2017. jún. 10. 14:06
1/3 anonim válasza:
Szerintem hetfon 9:12-tol minden rendben lesz vele. Abszolut megbizhato informacioim vannak.
2/3 anonim válasza:
Hívd fel a telebankot, mert ez így nincs rendjén, hogy egy hete nem sikerül. Nem valami általános technikai hiba van, hanem a te konkrét eseteddel nincs valami rendben.
3/3 KH Csoport válasza:
Kedves Kérdező!
Az e-bankban ritkán elő szoktak fordulni rövidebb kimaradások vagy karbantartási munkálatok, ezekről az e-bank felületén tájékoztatást közlünk Ügyfeleinkkel.
Egy hetes hosszúságú kimaradások viszont nem tapasztalhatóak az e-bank szolgáltatásban, így mindenképp azt javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot hivatalos ügyfélszolgálatunkkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!