Elrontott átutalásnál ki a helyzet?
Szóval egy banki átutalás hoz valaki rosszul adta meg az adataim, mert a számla tulajdonosa nem én vagyok hanem édesanyám, szóval az ő számlaszámát és az én nevem adták meg az utaláshoz, ami már meg is történt, értelemszerűen a számlára nem jött meg a pénz viszont annak aki utalta se küldték vissza.
Járt már valaki hasonlóan? Tudja esetleg valaki mit lehet ilyenkor tenni?
Aki utalta a pénzt, hívja fel a bankot, ahonnan utalta a pénzt. Ők tudják, hogy mi történt és tudnak is javítani.
Mivel lett utalva? Saját számlájáról? Vagy ez ilyen befizetős valami?
Mert én ha online utalok a számlámról, akkor rögtön kiírja a rendszer, hogy valami adat nem stimmel. A nevet pedig nem veszik teljesen szigorúan. Pl. cégeknél, szervezeteknél, nem mindig fér ki, nem pont úgy írja be mindenki, aztán mégis megy az utalás rendesen.
Akinolavssa, ez egyáltalán nem probléma, a név nem számít. Nem nézik, illetve nem törvénytelen más számlájára kérni a pénzwdet.
Az illető simán nem utalta el, vagy más gond lehet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!