Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem sikerült K&H ebank...

Miért nem sikerült K&H ebank első belépés?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Nemrég készíttettünk számlát nekem és kell csinálni első belépést énazonosítóval és ePIN-el. De mikor be akarok lépni akkor azt írja, hogy "Ön nem rendelkezik a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges telefonszámmal". Pedig kaptam sms-t korábban hogy Üdvözöljük a K&H-nál. Nálam lehet a gond?

#sms #bank #belépés #K&H #ebank első
2017. márc. 18. 15:45
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!