Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem tudok regisztrálni...

Miért nem tudok regisztrálni az OTP SmartBank nevű alkalmazásba?

Figyelt kérdés
Olyan kérdésem lenne, hogy nem működik a SmartBank és a folyamat végén kapok egy üzenetet, ami így szól: A használt azonosítási mód a megadott csatornán nincs az Ön számára engedélyezve. Mit kell tennem, hogy működjön?

2017. márc. 15. 13:53
 1/6 anonim ***** válasza:
Hívd fel a bankot. Ha rootolt a telefon, akkor nem is fog működni.
2017. márc. 15. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Nem rootolt a készülék, már próbáltam másik telefonról is bejelentkezni, de sikertelenül.
2017. márc. 15. 14:13
 3/6 anonim ***** válasza:
Először a weboldalon belépve le kell engedélyezned a SmartBankot, utána fogod tudni használni.
2017. márc. 15. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nem találom sehol se azt az opciót. Tudnál esetleg segíteni?
2017. márc. 15. 14:56
 5/6 anonim ***** válasza:
A Menü tetején a Menükeresőbe írd be, hogy SmartBank, ott tudod beállítani.
2017. márc. 15. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Nem működik a kereső.
2017. márc. 15. 15:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!