Ha vásároltam online egy 100 ezer értékű dolgot, de nem volt elég pénz a kártyámon és nem tudtam kifizetni fedezet hiányában, de a terméket mégis kiszállítják azt küldték smsben, akkor most hogyan tovább?
No, ezt sosem értem: miért nem az üzletet hívod fel?
Szerinted itt a Gyakorin mi honnan fogjuk azt tudni/látni, hogy mi történt a TE számládon?
Esetleg még megoldás, hogy netbankon megnézed a számlaegyenlegedet, ha az nincs, akkor bemész a bankba ésott megkérdezed, hogy leemelték-e az összeget vagy elmész egy bankautomatához és lekéred az egyenlegedet: azon megnézed, hogy a feltöltéshez képest mennyi pénz van rajta?
A tranzakció akkor, abban a pillanatban vagy teljesül vagy nem, ez nem olyan, mint a szálloda, ahol megadod a kártyaszámod, aztán akkor terhelik be, amikor ők akarják.
Ha fedezet hiányában a bank visszadobta, akkor az egy meghiúsult tranzakció, tehát a termék nincs kifizetve.
Lehet, hogy kiszállítják utánvéttel, hozza a futár a terminált vagy fizethetsz neki készpénzben, de ezt inkább az áruháztól kérdezd meg!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!