Nagyon sokan írjátok, hogy Erste bankot soha többé. Miért?
Postabank megvan? :-) Annak az utódja.
Nem állítom, hogy rossz, csupán mint érdekesség...
Nekem ismerőseim azért hagyták ott évtized után, mert nagyon flegmák kezdtek lenni az ügyfelekkel, agresszív üzletpolitikát kezdtek folytatni, pl. a lakossági folyószámla hitelkerettel, ha hó végén hozzányúltál (nehezen szabadultál meg utána a hiteltől). Az ismerőseimnek nem tettszett a kiszolgálás, így léptek. Lehet, azóta megváltoztak.
Ma inkább a számlavezetés és a bankkártya vezetés költségei a kellemetlenségek, mert amikor én nyitottam számlát valahol máshol, akkor, még ingyenes volt a lakossági folyószámlavezetés!!!
Kamatot, valamennyit, úgyis csak az állami Kamatozó kincstárjegyre kapok, másra nem!
Közepes, ill nagy kockázatot pedig nem akarok vállalni, azaz nem akarom elrészvényezni a kis pénzemet!
Egyszerű: nyitottam egy befektetési számlát mikor otthon voltam. Rosszul nyitotta meg az ügyintéző broker. Nem én nyitottam, a gépükhöz ugye nem férsz hozzá, és nem használható valuta vételre mert nem nyitott valuta páros számlát holott tudta hogy arra kell. Mikor javítani próbáltam telefonon, közölte hogy nem tudja: jöjjek haza csak személyesen. Mikor mondta hogy nem tudok hazamenni emiatt főleg nem: közölte hogy szrik rá... Minden hónapban levon a pénzemből befektetésre nem használható a nyitott "befektetési" számla. Vagyis magyarul, lopja a pénzem, és nem szolgáltat. És ez még nem minden!
Átkerültünk hozzájuk folyószámlával is, meg a hitelkártyával is. Az átadáskor összekeverték a lakásszámot a házszámmal, és az új kártyák elmentek világgá... Erste telefonos kiassszony: nem tudok segíteni. Nem tudok senkit aki tud, vissza sem tudjuk hívni ha külföldön van.
A nyalánkság hogy így a netes felületen sem tudunk belépni, tehát TELJESEN elzártak a pénzünktől, menjünk haza. Miért is? Mert képtelenek vagytok pontosan vezetni az adataitokat? (ha valaki úgy gondolja hogy csak le kéne menni oda ahol az elírt szám van: az innen kb ötven kilométer). Ebben a nyalánkság az: a költéseinket sem látjuk: valaki januárban vásárolt a neten a Visa kártyánkkal. Nincs hozzáférésünk a folyószámlához sem így rendezni sem tudjuk. Ha esetleg valaki használná az új kártyát az sem látjuk, mert egy 3 éves telefonszámot vezettek be hozzá.
Remélem abban egyet értünk hogy egy pénzt kezelő cégnél ennyi trehányság nem megengedhető, és remélem ez elég magyarázat arra hogy miért is nem ajánljuk.
Köszönöm ha elolvastad. Szép napot!
ERSTE, OTP az, ahol nekünk eddig negatív tapasztalataink vannak. Az OTP-ben szörnyű az ügyvitel, hülyének néznek. Jelenleg is velük bajlódunk. Az OTP lakossági szinten a "szerencsétlen" emberek bankja sajnos. Az OTP az általa szponzorált labdarúgó bajnokság színvonalán van. Az ügyfélszolgálatos lakossági ügyfélnek panaszkodik munkaidőben, hogy kevés a fizetése, miközben azt intézi, hogy a bank ne fizesse ki az ügyfél jogos tulajdonát! Eljátsszák, hogy a budapesti és vidéki főnökség nem érti egymást...
OTP = "NO COMMENT" kategória nálam. Messziről kerülni!
Lehet, hogy az ERSTE változott, de öt évvel ezelőtt ott is hülyének nézték a lakossági ügyfelet.
A Takarékszövetkezetek, Raiffeisen Bank lakossági ügyvitele korrekt eddig. Nincs rájuk panaszunk.
A céges ügyvitelről semmit nem tudok mondani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!