Folyoszamla inkasszo feloldasa mennyi idon belul tortenik meg?
Sziasztok,
Diakhitel tartozasom miatt a Nav altal vegrehajtasra kerultem es a bankszamlam inkasszo ala. Erre 07.28-an kerult sor. Egyaltalan nem maradt penz a szamlamon pedig ugy tudom valamekkora osszeghez igy is hozza szabana fernem. Kozben felvettem a kapcsolatot a diakhitel kozponttal, sikerult megegyeznunk reszlet fizetesben. 10-en (szerdan) el is kuldtek egy faxot a nav fele amelyben tajekoztatjak a megegyezesrol es kerik a vegrehajtas feloldasat. Azota tobbszor probaltam elerni a nav-os ugyintezot aki a levelekben szerepel de nem sikerul. Az lenne a kerdesem, hogy korulbelul mikorra varhato hogy feloldjak az inkasszot. Nem tudom, hogy lenyeges-e de a bankom a K&H.
Elore is koszonom a valaszokat
1. A Nav-nál is a hivatalosan kötelező ügyintézési határidő 30 nap, tehát ha kapott értesítést, hogy oldják fel az inkasszót, arra még van idejük.
2. Egyébként a pénzintézetek 2 hétig "tartják" a hozzájuk beérkezett inkasszót, és ha az idő alatt nem érkezik a számlára pénz, amelyből teljesíteni tudnak, akkor automatikusan visszaküldik az inkasszó kibocsátójának.
Vagyis ez kb. a napokban meg fog történni, beszélj a bankoddal, csörögjön rád, mikor szabadul fel a számlád.
Törvény szerint 35 napig lehet az inkasszó a számládon. Előfordulhat, hogy az ügyintézés lassúsága miatt előbb nem is kerül le róla.
Az öregségi nyugdíj minimumnak, 28500 Ft-nak, ennek 4-szereséig, 114 ezer forintig a beérkező összegek felének így is a számládon kellett volna maradnia.
Menj be a pénzintézethez, (szem.ig-et, bankszámla számodat vidd magaddal) és ablaknál ügyintéző aki éppen ül, azzal beszélj. Megnézi a gépben (miután leigazoltad magad), hogy mi a helyzet, elmondod, hogy mi a gondod, mit szeretnél, és amit tudnak, megteszik.
Veszíteni valód nincs!
Százával várnak az ügyfelek arra, hogy a már feloldható bankszámlájuk végre hozzáférhető legyen. Csak éppen az illetékes ügyintéző még nem jutott el a sorban addig a számláig. Tehát ha bemégy, és esetleg már a te számlád is feloldható, mert a NAV értesítés megérkezett, még az is meglehet, hogy az ablaknál az ügyintéző megcsinálja azt az egy gombnyomást a gépen...
Bízz a szerencsédben, és a lehetséges pozitív eredményre gondolj, hiszen ezzel a bemenéssel csak nyerhetsz, veszteni valód nincs!!!
Nem a bankra kell várnod, mivel a bank azonnal teljesíti a végrehajtó utasításait.
A NAV a lassú a történetben.
A mentes részt, amire jogosult vagy csak fióki pénztárból veheted fel. Kártyával nem.
Menj be és a pénztárból akkor is fel tudod venni a pénzt, ha az inkasszót még nem oldották fel.
A fióki ügyintéző természetesen nem tudja feloldani. Valaki előbb írt valami ilyen hülyeséget.
A netbankban lehet, hogy ilyenkor nem úgy látszik az egyenleg mint máskor. Nem volt még inkasszóm soha.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!