Interneten fizettem bankkártyával, a terméket megkaptam, de az árát még nem vonták le a számlámról, mi történhetett? Bővebben lent.
Mobilos appon keresztül vásároltam egy webshopból, közben többféle kedvezményt is igénybe vettem, az app egy kicsit elszámolta a végösszeget, kb. 16e Ft lett a fizetendő összeg. Kifizettem bankkártyával, július 18-án, a netbankban ellenőrizve ez az összeg meg is jelent a számlámon "lefoglalt egyenlegként". Két nap múlva megjött a csomag, benne egy korrigált számla papír alapon, a végösszeg kb. 15e Ft. Ettől kezdve ott lógott a 16 ezres lefoglalt egyenleg a számlámon augusztus 5-ig, amikor is eltűnt, és az összeg visszakerült a felhasználható pénzemhez, a könyvelt tranzakciók között pedig ez a kártyás vásárlás nem jelent meg.
Ilyenkor mi történik? A webáruház újra benyújthatja az igényét a pénzemre? Meddig, ha ennyi idő nem volt elég nekik? És ha valaki ilyenkor kivenné az összes pénzét, vagy megszüntetné az adott számlát, akkor a cég bukta a vásárlás árát? Az történhetett, hogy módosítani akarták az összeget, de kicsúsztak az időből valamilyen szabályzat szerint?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!