OTPDirekten hogy tudok utalni?
Biztonsági okokból erre van beállítva, hogy ha valaki illetéktelenül belép, akkor ne tudjuk magának utalni, meg egyéb károkat tenni. Ha a bankban állítottál volna be telefonszámot az biztonsági kódoknak, akkor azokkal ezt a korlátozást fel lehet oldani.
Bemész a bankba, és segítenek megoldani ezt a gondot. Másképp nem fog menni, ezt csak személyesen intézik, biztonsági okokból.
én megadtam a számom a bankban, nem tudom mit csináltak, nem kérdeztek semmit!
így most akkor egyáltalán nem tudok utalni?
A beállítások alatt meg tudod nézni a számlakör karbantartás alatt. Ha ott az van, hogy a netbank csak lekérdezésre jó, akkor nem tudsz utalni.
A másik lehetőség, hogy a mobilaláírás nincs beállítva. Van olyan opció, hogy egyszerűsített belépés, ahol csak űrlapokkal lehet utalni.
úgy van nekem, hogy mikor belépek jön sms kóddal.
mit kell még beállítanom és hol?
1.
Ha bemész a beállításokba, azon belül "számlakör karbantartása", ott láthatod a számlát és a hozzárendelt jogosultságot. Ha az van mellette, hogy "teljes" akkor minden ok, ha "csak lekérdezés", akkor át kell állítani.
2.
Beállítások > mobil aláírás.
Itt két lehetőség van: van az egyszerűsített meg a tranzakciónkénti.
Bemásolom a leírást:
"A Mobil Aláírás az OTPdirekt internetes szolgáltatás igénybevételi biztonságának fokozására szolgál.
Használatával a bejelentkezéskor és/vagy a beállítástól függően az aktív tranzakciók végrehajtásakor egy adott algoritmus szerint generált azonosító számsort kap az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
Kérjük, hogy ellenőrizze a képernyőn feltüntetett telefonszámot. Amennyiben a telefonszám nem megfelelő akkor azt bankfiókban, vagy lakossági ügyfélként - amennyiben rendelkezik szerződéssel - a telefonos ügyintézői szolgáltatáson keresztül módosíthatja.
A Mobil Aláírás beállítása, módosítása esetén legalább a Megerősítés bejelentkezéskor vagy Megerősítés tranzakcióknál opció bejelölése szükséges. A tranzakciónkénti megerősítés választása esetén lehetőség van az Összes tranzakció vagy az Egyszerűsített tranzakciónkénti sms küldés megjelölésére. Az Összes tranzakció választása esetén minden tranzakció esetében megküldésre kerül a jóváhagyáshoz szükséges kód. Az Egyszerűsített tranzakciónkénti sms küldés választása esetén lakossági ügyfelek esetében a számlakörön belüli, valamint űrlapok használatával történő tranzakciók esetében nem kerül külön jóváhagyó kód megküldésre. Nem lakossági ügyfelek esetében az űrlapok használata esetén nem történik ez esetben sms küldés."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!