Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » OTP Junior bankszámlára nem...

OTP Junior bankszámlára nem jön meg a pénz. Ezt hogyan oldjam meg?

Figyelt kérdés
Van egy OTP Junior bankszámlám (bankkártyával) és anya küldött a számlaszámomra pár ezer forintot. Elvileg a nő a bankban aktiválta a kártyát, bejelentkeztem vele, de a pénz már a 2. napja nem jön meg. Ez miért lehet? Terminálnál még nem használtam a bankkártyát.

2015. dec. 30. 21:52
 1/3 anonim ***** válasza:

Teljesen mindegy, hogy használtad-e a kártyát, az csak egy hozzáférési eszköz, maga a számla kártya nélkül is fogadhat pénzt.

A két nap tényleg furcsa. Biztos hogy anyád jó számra utalt?

Ha igen, akkor fel kell hívni a bankot és érdeklődni.

2015. dec. 30. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ha ezt a kérdést is te írtad ki:

http://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__banki-ugye..


Akkor:

-Ne írj ki kétszer egy kérdést.

-A függőben van az azt jelenti, hogy nincs elutalva. Vagy nincs elegendő egyenlege, vagy írta be az SMS-ben kapott kódot, vagy hasonló okok. És ahogy már ott is és itt is megválaszolták: Hívjátok fel a bankot. Vagy menjetek be.

2015. dec. 30. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

A kártyának semmi köze a számlára utaláshoz. HA nem aktiválod, akkor is ugyanúgy lehet indítani és fogadni utalást.

Tehát valószínű nem jó számlaszám lett megadva, vagy nem volt anyukád számláján annyi, amennyit utalni akart (bár erről kapott volna üzenetet).

2015. dec. 31. 10:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!