Euronics hitelügyintézésre hova lehet panaszt írni, ahonnan válaszolnak is?
Szia!
A tájékoztatás teljes hiánya. Én nagyjából értek a dolgokhoz, de a kisbabánk is velünk volt áruhitelnél, így mindent a párom intézett aki teljesen laikus ebben, én pedig csak fél füllel hallottam a dolgokat, de sajnos nem volt időm beleszólni, s hibáztam mert jobban figyelhettem volna. Nem nagy dolog történt, csak szeretném felhívni a figyelmüket egy levélben, hogy nem így kéne a laikus emberekkel bánni, mert ha ilyen tájékoztatással, illetve kérdésekkel nem törődnek, akár nagy átverés is lehet olyannál aki ennyire se ért hozzá.
Szóval amivel személy szerint gondom lenne:
- Semmit sem részletezett az ügyintéző, csak töltötte a banki terminálban a dolgokat, én néha közbe kérdeztem,amikor adatokat kért, de eléggé mellébeszélt, s csak "így jó ugy jó" volt kb a válasz mindenre. Csupa dicséret, s haszon.
- 3 bank munkáltatói igazolás formanyomtatványát is vittük, hogy a legkedvezőbb lehessen, az intéző meg se kérdezte melyik legyen, csak választott egyet (a legelőnytelenebbet, utólag megnézve az ajánlatokat)Kérdeztem miért azt, a válasz "így lesz a legjobb"
- Hitelfedezeti biztosításra rá sem kérdezett kell e, csak beikszelte. Én emlékszem, akkor azt hittem, ha ikszelt valamit akkor az a nem, mert azzal semmi gondot nem okozott volna, de így nekünk ez több ezer forint plusz költség aminek az összegét csak a csekk megkapásakor tudtunk meg.
- A páromnak úgy mondta hogy "JÁR" hozzá a hitelkártya, így a vásárlás egy hitelkártyás első tranzakció lett, sima áruhitel helyett, ami nyilvánvalóan megint csak plusz költség. A páromnak fogalma sem volt, hogy nem kötelező a kártyát is kérni. Magyarul megintcsak nuku tájékoztatás.
- Ehhez a hitelkártyához a maximum keretet igényelte, kb 3szor annyit mint a megvett mosógép ára. Ez szerintem teljesen felesleges volt, főleg hogy meg sem kérdezte mennyi legyen az igényelt összeg.
- Végül pedig amin kiakadtam, hogy kb egy hónap múlva sem jött még semmi papír meg a banktól de a hitelügyintéző(akkor már észrevettem az elolvasott szerződésben a dolgokat, de hát gondoltam nincs már mit tenni, így jártunk)egyszercsak megjelent nálunk! Hogy kér utolag egy közüzemi számlát. Ezt értem én, hiánypótlásba visszakapta gondoltam, csak a vicc az, hogy tisztán emlékszem hogy szabályosan lefénymásolta amit akkor vittünk. Magyarul meg kellett volna lennie nála. De nem is ez zavar, hanem beállít este fél nyolckor egy kisgyermekes családhoz, mindenféle előzetes jelzés nélkül és eléggé normálatlan hangnemben kérte hogy adjunk neki közüzemi számlát. Én is voltam hitelügyintéző de a munkahelyemen ha néha hiánypótlásra került sor, felhívtam az ügyfelet és megkértem hozza be, vagy legyen kedves elküldeni az adott papírt, nem beállítottam hozzá.
Nem tudom kinek mi a véleménye erről, s én magam alapból nem vagyok panaszírós fajta, de elkeserítő hogy mennyire megtévesztenék az embereket. Nem az ügyintézőt hibáztatom, mert sajnos a saját munkámból adodoan tudom hogy a területi vezetők "nyomják"beléjük hogy teljesíteni kell, de azért lehetett volna rendesebb is.
Mosogépcsere program?
Nem kötelező hozzá a hitelkártya?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!