Bankkártya reklamációnál számíthatok visszatérítésre?
A bank ezt leszarja, mivel a szerződés miatt, ami közted és az internetes cég között született érvényes a terhelés, tehát nem bankkártyacsalás történt.
Maximum az online céggel tudsz egyezkedni.
Legközelebb fűnek fának nem megadni a bankkártya adataidat. És csak egyszeri szolgáltatást kérni, utalással.
Ha te utalsz, akkor az, hogy lekapnak a számládról, sosem lehetséges.
Illetve virtuális bankkártyát is lehet igényelni, éppen az ilyen esetek kivédésere, és csak a vásárlás előtt kell rátenni éppen annyit a mögötte lévő alszámlára, amennyiből a vásárlás kitelik. Ekkor az ilyen inkasszók hoppon maradnak és nem teljesülnek.
Érdeklődni kellene a annál a cégnél, akivel szerződtél, hogy nem kéred a következő évet, miért kapták le ennyivel korábban a következő év díját, szeretnéd visszakapni a pénzedet. Aztán esetleg el kellene figyelmesen olvasni a díjfizetéésel kapcsolatos tájékoztatójukat, és ha még mindig úgy érzed, hogy neked van igazad, akkor esetleg a fogyasztóvédelemmel is lehet fenyegetőzni...
Ja, és vajon ez az egyedüli vásárlásod, ahol folytatása is van a történetnek. Szóval a többit időben le kellene mondani...
Ez volt az első eset, hogy nem vezettettem át a Net kártyámra a pénzt, hanem közvetlenül bankkártyával fizettem. Jó példa másoknak, hogy aki hülye, haljon meg.
Csak magam okolom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!