CSALÁS, elutaltunk előlegben egy már kiderült csalónak egy magasabb összeget, hogyan tudjuk ezt vissza igényelni a bank tud abban segíteni hogy vissza kapjuk az elutalt pénzt? Vagy ezt buktuk?
Figyelt kérdés
2015. jún. 14. 20:44
2/7 A kérdező kommentje:
Ez minden esetben működik? És ha levette már a pénzt?
2015. jún. 14. 20:47
3/7 anonim válasza:
Ilyen esetben nem a bankhoz kell fordulni, hanem feljelentést kell tenni a rendőrségen. Ha nyomozati szakaszba jut az ügy, csak akkor tud a bank bármit is tenni. És azt sem veled fogja lekommunikálni, hanem a nyomozóhatósággal.
4/7 anonim válasza:
Ha már levették a pénzt a számláról, akkor sajnos csak a rendőrségnél tehettek feljelentést, a bank már nem tud segíteni.
5/7 anonim válasza:
A bank akkor sem tud segíteni, ha a pénz a számlán van. Nincs jogalapjuk hozzá. Csak hatósági eljárás keretében juthat hozzá a károsult. Ezt kellene megérteni.
6/7 anonim válasza:
a bank akkor tudja visszacsinálni az utalást, ha az téves, és ezt a célszámla tulajdonosa is elismeri. ha nem ismeri el, akkor marad a peres eljárás.
7/7 anonim válasza:
Amennyiben hétvégén utaltatok, akkor holnap 8ig még van időtök, mert a rendszer akkor fog nyitni. Addig a netbank csak zárolja az összeget. Az utalási naptárban (legalábbis OTP netbankban ez a neve) még kikereshetitek az összeget és törölhetitek, és akkor semmi se történt.
De ha már megtörtént a tranzakció, akkor marad a rendőrség és bíróság...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!