Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Hogy bizonyítható az online...

Hogy bizonyítható az online végzett csekkbefizetés?

Figyelt kérdés

A kérdésemre arra keresek választ, hogy ha mondjuk az OTP-nél, vagy más banknál fizetek be a NETbankon keresztül, bármelyik módszerrel(sárga csekk, átutalás stb.),akkor a szolgáltatónak hogyan bizonyíthatom be a fizetés megtörténtjét?Még nem használtam ezt a lehetőséget és bizonytalan vagyok benn!!!

Jött egy csekkem (motor biztosítás) és nincs kedvem a postán sorban állni a lányommal, aki ilyenkor kifejezetten aktív, viszont a rendőrnek valahogy bizonyítani kéne a fizetést.



2015. jún. 2. 14:26
 1/7 anonim ***** válasza:
A tranzakció végén megjelenik a "csekk feladóvevény" része. Azt el lehet menteni, vagy nyomtatni.
2015. jún. 2. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Átutalásnál pedig a tranzakció végrehajtása sikeres - szintén mentés, nyomtatás...
2015. jún. 2. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:

Ezt cirkusz nélkül elfogadják hitelesként a szolgáltatók?

Mert, ha jön egy csekkem, legyen mondjuk a kötelező biztosítás és kifizetem a netbankban, akkor a csekk ott marad nálam "kifizetetlenül", viszont nyomtatni, meg olyan papírt nyomtatok, amilyent csak akarok.( Ezzel mondjuk rossz példát mondtam, mert a rendőr nyomban tudja, hogy van-e valamilyen hátralékom a kötelezővel.)

De a lényeg az, hogy rázhatok én bármilyen általam nyomtatott papírt, ha nem fogadják el.

2015. jún. 2. 20:25
 4/7 anonim ***** válasza:
73%

Ez egy jó kérdés, hogy elfogadják e, a válasz az, hogy nem, a netbankos papír nem bizonyíték.


Ennek ellenére nem ilyen rossz a helyzet. Ha gond van, és sehogy sem találják, akkor a bank viszont tud kiadni hivatalos igazolást, de nem tudom veletek eddig hányszor fordult elő az, hogy szükség lett volna a sárga csekkre, velem egyetlen alkalommal, akkor is végül telefonon át tudtam rendezni a szolgáltatóval a kérdést, kiderült, hogy a pénzt megkapták, csak valami hiba miatt nem könyvelődött le nálam, tehát a végén nem kellett semmit bemutatnom.

2015. jún. 2. 20:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Ezt valahogy éreztem.

A folyószámlás lehívásról is van rossz tapasztalatom, ezért sejtettem ennek is valami hasonló a vége.

Nem írom ide, hogy melyik számláról volt szó, de a lényege az volt, hogy anyám banki dolgozóként hagyatkozott a folyószámlás fizetéshez anno a 2000-es években és hát a szolgáltató néha elfelejtette lehívni a számlákat. Muter megbízott a szolgáltatóban és nem ellenőrizte őket, vagy elkerülte figyelmét az, hogy néha nem, néha meg egyáltalán nem annyit vontak le, mint kellett volna. Aztán minden évben eltolták az éves zárást is.(ÉRTHETETLEN)

Aztán kijött 400.000.-os számla 4 évre!

2015. jún. 2. 21:34
 6/7 anonim ***** válasza:
73%
azért azóta eltelt egy pár év, sokkal megbízhatóbbak lettek az ilyen rendszerek is. persze, van aki még mindig a postán szeret sorban állni, de a csekkjeim 99%-át már online intézem minden gond nélkül.
2015. jún. 2. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm.
2015. jún. 3. 04:08

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!