Ilyet tehet a bank?

Figyelt kérdés
Múlt hét szombaton penzt szerettem volna felvenni egy Pest megyei takarék atmbol. Birtam a pint, beutottem az összeget, majd mikor veglegesitenem a penzfelvétet hibas pint jelzett. 4* irtam be a helyes jelszót, majd bevonta a kartyamat helytelen pinre hivatkozva... Jo ez meg gondoltam nem is gond beszolok hogy gond van. Nem volt mar nyitva a bank igy felhívtam Őket. Azt mondtak hétfőn faradjak be es elmondják mi lesz. Bementem hétfőn, elkertek a személyim, lefenymasoltak azt mondtak másnapra kiderul mi lesz a kartya sorsával de az ott dolgozó hölgy azt mondta hogy nem szoktak vissza adni( egyéb okból elutasítják). Kérdem én ebbel mennyire jogos, hogy ha meg hibáztam is a pint illetoen majd penz es idő taforditasaval Bemegyek személyesen, elore jeleztem a fennalo helyzetet, igazolom magam nem tortent illetéktelen kartya használat, nem tortent lopás.. És elvárják ezek utan hogy én vegyek új kartyat ?? (otps vagyok egyébként) szerintetek ez megalapozott döntés vagy indokolatlan ? Koszonom hogy vegig olvastad, valaszaitokat elore is koszonom!

2015. máj. 12. 12:55
 1/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
79%

Sok esetben az ATM helyből bedarálja/tönkreteszi a benyelt kártyát. Kb ez az "egyéb okból elutasítás".

OTP-nél az új kártya úgy működik, hogy ugyan ott helyben ki kell fizetni az éves kártyadíjat (kártya legyártási költség nincs), és visszakapod a régi kártyára vonatkozó időarányos éves díjat. Így az új kártya gyakorlatilag "ingyen" van (azaz nem fizetsz többet, mintha a régi kártyádat használnád tovább).

2015. máj. 12. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Értem és koszonom! azt lehet tudni mennyi idő az új kartya kiállítása?
2015. máj. 12. 13:33
 3/5 anonim ***** válasza:
0%
A pénzed is elveszett/levonta?
2015. máj. 12. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
Decemberben cseréltem kártyát (más okból, de a legyártásnál ez lényegtelen), akkor kevesebb, mint 2 hét volt.
2015. máj. 12. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Nálunk pont volt egy hasonló eset! Úgy lett megoldva, hogy az ügyfél (jelenleg te) pénzintézete igazolást küldött annak a banknak, ahol elnyelte a kártyát az ATM. Kb. annyi volt benne, hogy ő valóban ügyfél. Ezután visszaadták a kártyát.
2015. máj. 12. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!