Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A telefonbeszélgetés hanganyag...

A telefonbeszélgetés hanganyaga használható amit a Diákhitel központtal folytattam?

Figyelt kérdés
Hosszú a történet, a lényeg az hogy félretájékoztattak telefonon a Diákhitel központnál és végül khr listára kerültem. Levelet is kaptam előtte, de részletesebb tájékoztatást kértem telefonon. Adtak is, de rosszat, emiatt pedig felkerültem. Ha panaszt nyújtok be, ér valamit a beszélgetés visszahallgatása?

2015. márc. 5. 23:13
 1/8 anonim ***** válasza:
50%
Rossz tájékoztatást miatt hogy a fenébe lettel khres?
2015. márc. 5. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Volt tartozásom nyilván.

TGYÁS-on voltam, addig nem kellett fizetnem. Utána a GYED idejére is kértem a célzott kamattámogatást. Beküldtem a papírt, de nem kapták meg. Pár hónap múlva eljuttattam hozzájuk még egyet. De visszamenőleg már nem tudták figyelembe venni, mert évváltás volt. Így (amúgy is magas törlesztővel fizetem) hamar több lett mint a minimálbér összege a tartozásom. Kérték hogy fizessem meg a tartozást, vagy felkerülök a KHR-re. akkor nem tudtam egyben kifizetni, ezért megkérdeztem telefonon, hogy ha fel is kerülök, miután a tartozásom lemegy a minimálbér alá, áttesznek passzívba? Azt mondta hogy igen. Ehhez képest csak 8 hónap múlva, amikor részletekben kifizettem, csak akkor vettek le. Most meg szívunk, mert nem tudunk lakáshitelt felvenni. Ha anno a hölgy rendesen tájékoztat, a föld alól is előkapartam volna pénzt...

2015. márc. 5. 23:42
 3/8 anonim ***** válasza:
52%
Ad 1. Ha jól értem, ez majdnem egy éve történt, ennyi ideig nem szokták őrizni a felvételeket. Ad 2. Ha őrzik is, azt mondhatják, hogy már nincs meg. Ad 3. Mi előnyöd származik abból, ha kap egy ejnyebejnyét az ügyintéző, ha egyáltalán még ott dolgozik?
2015. márc. 6. 01:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
61%

Ez hülyeség, nem 2 hónapig őrzik ahangfelvételt, hanem évekig. Szerintem 5 évig.

Nem mondhatják, és nem is fogják azt mondani, hogy nincs meg. Ők ütnék meg a bokájukat.

A hívást rögzíteni kell, majd tárolni, nem úgy működik ez, mint 2 haver között, hogy "nem találom, bocsi".

Ettől függetlenül szerintem nem nyernél velük szemben, mert ha rosszul is tájékoztatott az ügyintéző, elég komolyan szabályozva van az, hogy hogyan kerülsz fel a listára, és hogyan kerülhetsz le. Nyilván jogszabályba foglalt, vagy a pénzintézet ÁSZF-jében, stb. megtalálhatod, ergo ha még inkább utánanéztél volna, kiderülhetett volna. 6 évet dolgoztam telefonos ügyfélszolgálaton, nagyon sok eset volt, hogy az ügyintéző félretájékoztatta az ügyfelet, ilyenkor elnézést kérnek, valahogy kompemzálnak, ha tudnak, pl. egy szolgáltatónál egy kis kedvezménnyel, egyszeri jóváírással.

De a KHR ennél komolyabb, és nem fognak a törvénnyel szembe menni. Az, hogy panaszt nyújtasz be, túl sokat nem ér. Ennél továbbmenni (pereskedni) meg nem érdemes, mert költséges, és mire véget érne, addigra rég lekerültél a listáról.

2015. márc. 6. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
89%
Első vagyok. 2 és 5 ev között van valahol a megőrzési kötelezettség. Viszont attól, hogy felretajekoztattak, meg teged terhel a kötelezettség, hogy aszf-et olvass, stb. Sokra nem mennel a dologgal, sajnos ez teged nem mentesit a felelősség alól, kompenzálni pedig nem igen tudnak.
2015. márc. 6. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
86%
Igazatok van, megnéztem a Központ adatkezelési szabályzatát, 5 év a megőrzési kötelezettség, ez kivételesen hosszú idő, más pénzügyi szolgáltatók kötelezettsége 1 év, de az is csak a panaszkezelésre vonatkozik. Ettől függetlenül a kérdező nem tud érdemben mit tenni, mivel a tájékozódási kötelezettsége nem merül ki a telefonos információkérésben. Ügyfélszolgálatosok egyébként sajnos sokszor nem tudják a dolgokat, ezért 3 helyen is meg szoktam kérdezni, hogy mi a teendő, általában teljesen mást szoktak mondani.
2015. márc. 6. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
26%

helyes és korrekt választ adtam, lepontoztatok 20%-ra. gratulálok, hogy felőtt emberek ennyire képesek, hogy ha valami nem úgy van, ahogy elképzelték, nem képesek elfogadni a másik igazát. (aki mellesleg jobban tudja, mint ők.)

biztos sikeresek lesztek ilyen hozzáállással az életben.

majd rájöttök, hogy nem attól lesz valami igaz, hogy ti annak gondoljátok. de a pofont majd az élet adja, nem én.

2015. márc. 6. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Amiatt lettél lepontozva, mert a tartalom nem volt hasznos vagy éppen építő jellegű.

Ma voltam bent, megkértem őket hogy szedjék elő az eddigi beszélgetéseket. Lehet hogy nem lesz az egészből semmi, sőt valószínű. De akkor is utánajárok, mert folyamatosan rossz tájékoztatást adnak és mindenképpen panaszt fogok tenni emiatt. Már csak azért is felháborító az egész, mert egyébként mindig rendesen fizettem, sőt, már bőven 1 millió felett fizettem vissza eddig is. Úgy gondolom, nem ezt érdemlem, hogy átvernek, akár akarva, akár szándékosan.

2015. márc. 6. 21:16

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!