Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Sikerült 3x elrontanom a...

Sikerült 3x elrontanom a jelszavam az OTP netbank belépésekor és letiltották az azonosítóm. Ilyenkor tiltják a bankszámlám (tehát nem lehet pénzt rá utalni illetve levenni róla) vagy csak a netbankra nem tudok belépni?

Figyelt kérdés
Hogyan tudhatom meg újra a jelszavam? Be kell mennem személyesen a bankba?

2015. jan. 3. 12:50
 1/3 anonim ***** válasza:

"3 666 666 Telefonos ügyintézés és helpdesk

Mobiltelefonjáról használhatja a +36 után a 20/30/70 előhívó számot is."


A számlát ilyenkor nem zárolják, csak a netbankot. Hívd fel az ügyfélszolgálatot és kérj új jelszót.

2015. jan. 3. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:

Az utóbbi.

Természetesen csak az adott szolgaltatast tiltják le a te érdekében.

A szamladat hasznalhatod.

2015. jan. 4. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! A lényeg az hogy a számlám nem tiltották le. :) Egyből próbáltam az ügyfélszolgálatot szép zenéjük volt de egy idő után meguntam. (úgy kb 5-6 perc:))
2015. jan. 4. 21:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!