Ha PayPal-omban nem igazoltam vissza a kártyát, levonhat pénzt tőlem?
Nem igazoltam vissza a kártyámat még, 0 Ft volt az egyenlegem, mégis tudtam rendelni PayPal-lal és azt írja, hogy sikeres tranzakció.
Ez most tényleg levonta a számlámról a pénzt, vagy meg kell erősitenem? El lehet utasítani valahogyan ezt?
A kérdésedből nekem nem derül ki, hogy rendesen végig vitted-e a paypal regisztrációt, és a bankkártyád hozzárendelését a számlához. Lényegi tétel, hogy a kártyaadatok beírása után, a számládról át kel utalni egy minimális, azt hiszem 1$-nak megfelelő forintot. Amikor évekkel ezelőtt én csináltam a sajátomat, akkor ezek után a bankom által küldött számla értesítőn (vagy online számlán), az átutalás mellett visszaigazoltak egy kódot, ezt még bekérte a paypal, és innentől lehetett vásárolni. Viszont kollégámék nemrég csináltak maguknak ilyen számlát, és elmondása szerint már nem kellett ez utóbbi kód. Nekem idén csak kártyacsere volt, de ott, talán mivel detto ugyanazt a számú kártyát kaptam, nem kellett se utalnom, így kódot se megadnom.
Vásárlásnál mikor fizetsz, átugrik a böngésződ a paypal oldalára, belépsz, és ott jóváhagyod a vásárlást, és erről e-mailt is kapsz, akkor onnantól biztos lehet benne, hogy kifizetted az árut.
Az, hogy 0 forint volt az egyenleged, nem jelent semmit, nem muszáj feltölteni a paypal számlát, ilyenkor egyből a saját számládról vonódik le a pénz.
Szóval az ilyen vásárlás nem csak egy kattintás :-)
Ha mégis kifizetted, akkor max az eladóval tudsz egyezkedni, amennyiben még nem postázta az árut. Ha elküldte, akkor esetleg reménykedhetsz, hogy elveszik, akkor 40 napnál érdemes reklamációt indítani, és visszakaphatod a pénzed.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!