Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Ilyenkor mi a teendő? (KH ebank)

Ilyenkor mi a teendő? (KH ebank)

Figyelt kérdés

Beakarok lépni az ebankba az új kártyámat aktiválni. Beírom a felhasználó nevet és a jelszót, küldi az sms-t, beírom. Belép, majd kb 3 mp után kilép és az alábbi szöveg fogad: "a K&H e-bank már nyitva van egy másik lapon"

Pedig nincs...sőt hetek óta nem is használtam. Várjak? Valami rendszer hiba lehet? Egyéb ötlet?



2014. okt. 2. 18:21
 1/1 anonim ***** válasza:
Hívd fel őket.
2014. okt. 3. 01:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!