Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Az OTP fiókokban van panaszkön...

Az OTP fiókokban van panaszkönyv? Milyen felettes szervhez lehet fordulni, ha panasz van egy fiókvezetővel kapcsolatban? (folyamatos, rosszindulatú packázás)

Figyelt kérdés

#OTP #panaszkönyv #hivatalnok #packázás #szolgáltatás megtagadás
2014. szept. 29. 21:14
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Van panaszkönyv.
2014. szept. 29. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Az érdekes ...

A kistarcsai fiókvezető letagadta, hogy volna ...

2014. szept. 29. 22:11
 3/11 anonim ***** válasza:

Ha nem adják ki, célszerűbb valami központi elérhetőséget keresni, akár e-mail címet, és azon írni. Az OTP-nél foglalkoznak az ilyesmivel.

A pénzügyi szervezetek felügyeleti szerve egyébként a Magyar Nemzeti Bank.

2014. szept. 29. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:

Rossz lesz nekik ...

Egyetlen kezdő P betű miatt nem fogadtak el egy aláírást, "az nem úgy néz ki, mint a címpéldányon"

2014. szept. 29. 22:25
 5/11 A kérdező kommentje:

[link]


Ezt meg csak olvasnivalónak annak , aki idetéved ....

2014. szept. 29. 22:27
 6/11 anonim válasza:
Sztem a központnak írj. Panaszold be a vezetőt. Én is bepanaszoltam gy fiókot válaszoltak is nem lett ugyan semmi de legalabb jeleztem csak írták hogy sajnálatukat fejezik ki stb stb
2014. szept. 29. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

Ezt a választ találtam az OTP lapján:

AZT JAVASOLJÁK, HOGY ABBAN A BANKFIÓKBAN TEGYEK PANASZT, AHOL KIBAXTAK VELEM - ÜGYES !!!


"Ha elégedetlen a kapott válasszal…

Panaszát, reklamációját ott tudják munkatársaink a leggyorsabban orvosolni, ahol a kérdéses megbízást megadta, illetve ahol nem az Ön által elvárt szolgáltatással találkozott."

2014. szept. 30. 09:56
 8/11 anonim ***** válasza:
Bankban nincs panaszkönyv, a hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló törvény szerint, ha az ügyfél panaszt kíván tenni, az ügyintéző köteles azt jegyzőkönyvbe venni - formanyomtatvány általában - és ennek egy példányát átadni az ügyfélnek. A panaszt vagy azonnal kell orvosolni - amennyiben lehetséges - vagy 30 napon belül ki kell vizsgálni és azt meg kell küldeni az ügyfél részére.
2014. szept. 30. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Az biztos, hogy ezek mindenkit bűnözőnek néznek, ki vannak képezve a "gyanús jelek" felismerésére, tőlem pl. nem is kértek az ügyemben személyazonosságot, határozottan kijelentették, hogy amit akarok azt nem, mert mi lesz, akkor hogyha... meg ez az ő felelőssége...

Kezdem azt hinni, hogy az a pénz, amit betettünk, már nem is a miénk, mert rendelkezni azt nem lehet felette !!!


Van , aki azt mondja van panaszkönyv, van , aki azt mondja, nincs...

2014. okt. 1. 09:16
 10/11 anonim ***** válasza:
8-as vagyok, bankban, illetve pénzügyi vállalkozásnál dolgozom, mint jogász, nincs panaszkönyv.
2014. okt. 2. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!