Ha 11. én nem volt számlámon pénz, akkor a közüzemi szla összegét 12. én leemelik e/amikor már megérkezett rá fizetés?
Figyelt kérdés
2010. jan. 17. 15:25
1/4 anonim válasza:
A szolgáltató csak egyszer próbálja meg lekérni az összeget. Ha akkor nincs a számlán pénz akkor nem fogják addig próbálgatni amíg végül lesz.
Ha 12-ig már próbálták és nem sikerült akkor neked kell utalnod.
2/4 anonim válasza:
Nem tudom, hogy a közüzemi szolgáltatók hogy vannak, de a Fundamenta 2x kísérletezik egy hónapban. Ha az elsőnél nem tudja levenni, akkor a másodszor kb 2 hét múlva ismét megkísérli.
3/4 anonim válasza:
Ez a közüzemi szolgáltatódtól függ, tőlük kell megkérdezned, hogy hányszor próbálkoznak. A biztosítók általában háromszor is egy hónapban. Te adtál meghatalmazást a közüzemi szolgáltatódnak, ők akarják levenni a pénzt a számládról (nyilván nem látják aktuális egyenleged), és nem a bank utalja.
Nekem van olyan szolgáltatóm amelyik ráírja a számlára, hogy ekkor vonja, ha sikertelen akkor egy másik időpontot is megjelöl, hogy akkor újra próbálkozik. Nézd át jól a számlát, hátha rajta van.
4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm minden kommentezőnek, hasznosak voltak a válaszaitok, közben a szolgáltatóval felvettem a kapcs-ot, 2x próbálja leemelni, és lehetőség volt módositani a leemelés időpontját, hozzáigazitva igy a r.nyugdijam beérkezéséhez számlámra. mégegyszer köszönöm válaszaitokat.
2010. jan. 18. 11:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!