Mi van, ha a bank nem reagál a levelemre?
E-mailt küldtem az OTP-nek, egyet májusban, egyet júniusban, egyikre sem reagáltak semmilyen módon. Se e-mail, se postai levél, se telefonhívás.
Nem általános tájékoztatást kértem, hanem konkrét ügyben érdeklődtem, azonosítókkal, címmel, saját ügyemben.
Van vmi határidejük? Én 30 napra gondolnék, de ki tudja...
És ha ez elmarad, jár az ügyfélnek vmi?
Erre meg azért gondolok, mert ha a közmű cégek nem válaszolnak időben, automatikusan kap az ügyfél 5000 ft-ot. Már több, mint 2 hónapja várok, és igazolni is tudom az e-mailek küldését. És nem tűnhettek el, mert az automatikus visszaigazolás megérkezett.
Nem tudok bemenni, mert dolgozom, amikor nyitva vannak, és szabit nem kapok nyáron.
Te honnan veszed, h nem kötelesek válaszolni? Ez ma már egy nagy baromság, amikor minden interneten történik. Egyébként megnéztem az üzletszabályzatukat is, ahol az elérhetőségeknél pont ugyanabban a felsorolásban szerepel az elektronikus levelezési címük, mint a postacím.
Szerintem te nagyon le vagy maradva, fura lenne, ha 2014-ben csak személyesen lehetne ügyet intézni.
Szóval az e-mail címük rendben, csak épp arra nem tér ki az üzletszabályzat, hogy mi van, ha a saját szabályzatukat nem tartják be.
Na mindegy, hátha tudja vki.
Esetleg olyan, aki ott dolgozik?
Én, ha valóban el szeretnék valamit érni és nem tudok bemenni az ügyfélszolgálatra, minimum tértivevényes levelet küldök. Esetleg 2 tanúval aláíratva.
Valóban a XXI. században élünk, és valóban lehet elektronikusan is levelezni. De ezt nem mindenki veszi olyan komolyan mint te. Pláne, ha olyan komolytalan email címed van, mint pl. nagymellűszöszi98543@hótingyenmél.hu
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!