Igényeltem OTP-s számlacsomagot. Hol a szerződés?
bankfiókban átvettem a bankkártyát, de nem kaptam semmiféle szerződést, szimplán a kártyát meg egy papírt amin rajta van a fiókkód(4db szám). Na most hol a SZÁMLASZÁM-om? Illetve a számlacsomag tartalmazza az OTPdirekt szolgáltatást is, ahhoz hogy férek hozzá? arról sem kaptam semmit. Pedig bent a hölgy állította, hogy ez minden, nincs semmi teendő már (ez alapból nem igaz mert aktiválni kéne a kártyát amit itthonról nem tudok mert nem férek hozzá az OTPdirekthez)
tipp/ötlet/tapasztalat?
Héten nem volt időm bemenni de kaptam egy ilyen válasz emailt:
A Lakossági Junior számlaszerződést akkor kapja kézhez, amikor a számla megnyitásra kerül.On-line igénylés esetén bankunk tájékoztatja a megadott elérhetőségen az igénylés feldolgozásának az eredményéről valamint felkéri Önt, hogy a számlaigényléstől számított 30 napon belül keresse fel a számlavezető bankfiókot a számlaszerződés aláírása érdekében.
Az OTPdirekt internetes szolgáltatás igénybevételére Önnek kölön szerződést szükséges kötnie bankunkkal, melynek során az illetékes bankfiók rendelkezésére bocsát egy azonosítót, valamint egy titkos jelszót is.
A számlához kapcsolódó bankkártya az igénylés feldolgozását követő 15 napon belül kerül legyártásra, melynek átvételi lehetőségéről bankunk az Ön által kért módon tájékoztatja (e-mail üzenet,SMS üzenet).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!