Miért beszélnek így velem a bankok emberei?
Nehezen fizetem a hiteleimet a bankok hívogatnak sok esetben fenyegetnek és megfélemlítenek. Tudom, hogy nekik csak az a fontos, hogy fizessek bármi áron. Már úgy érzem magam mint aki bűnt követett el.( PL: ha megállít egy rendőr mert szabálytalankodtam és lekezelően és megfélemlítően beszél velem, elmarasztalhatják,)
Miért nem lehet ezt normális hangnemben megbeszélni.
Már ne is haragudj, de ha nem fizeted a törlesztőrészleteidet, akkor joggal lekezelőek és mérgesek rád!!!
A rendőr is joggal ingerült és lekezelő azzal, aki képtelen a szabályokat betartani!!!
Érdekes, velem udvariasak és előzékenyek a bankokban (soha nem volt tartozásom, igaz hitelt sem veszek úgy fel, hogy ne tudnám időre visszafizetni)...
Soha egyik rendőr sem beszélt velem udvariatlanul vagy lekezelően, igaz, soha nem szegtem meg a szabályokat sem!
Próbálj úgy élni, hogy ne szegd meg a szabályokat, törvényeket és akkor joggal elvárhatod az udvarias, tiszteletteljes hangot is!
Én csak azt nem értem,ha felhívnak,mondom,hogy 2 hét múlva 2 részletet egyben kifzetek,miért hívnak fel utána többször is 3 naponta??? Akkor sem tudok nekik mást mondani!!!
Amúgy meg én is így beszélek velük,ahogy megérdemlik,lekezelően!!!
Milyen jogon von kérdőre,hogy még is mondjam már meg neki,hogy mire költöm a pénzt,amikor 2 napja kaptam fizetést??
Rühellem az összeset!!!
Téged általában nem a bankok alkalmazottai hívogatnak, hanem egy külsős megbízott cég.
A kintlevőségeket a bankok többsége átadja egy követelés kezelőknek, behajtónak. Ők már messze nem olyan színvonalú emberek, mint akik a bankokban ülnek (többnyire diákok, innen-onnan összetoborzott emberek). Minden olyan eszközzel próbálkoznak, ami etikátlan, gusztustalan. Egy feladatuk, céljuk van, az eredményesség. A bankok jutalékot fizetnek az eredményesség után, ezért ők minden eszközt megragadnak annak érdekében, hogy sikeres legyen a zaklatás. A bankok viszont (sajnos) cserébe szemet hunynak a módszereik felett.
1-2 késés, pár hetes csúszás után is a követeléskezelő csoporthoz kerül az ügyfél anyaga és bizony ott mindenféle embert alkalmaznak. A munka monoton, megalázó (oda-vissza), ezért többnyire nem az számít, mennyire finom modorú, kulturált a felvett dolgozó, hanem az, hogy mennyire erőszakos, eredményes. Aki egy ilyen munkát elvállal, nem arról híres, hogy együtt érez a késedelmes adósokkal, udvariasan érdeklődik.
Ők a bankok söprögetői, kb olyanok, mint a BKV-nál az ellenőrök, vagy a közterület felügyeletesek. Ők se arról híresek, hogy népszerűek.
(Hitelezéssel foglalkozom, van rálátásom ezekre a dolgokra.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!