Egy hitelkártya kiváltásához miért kell kitölteni a családi állapot, gyermekek száma stb. kérdőívet?
A jövedelemigazolás a fedezetre választ ad.
Érthetetlen és zavaró amikor a banki alkalmazott erőlteti a
van férje van felesége? Van-e és hány gyermeke van? kérdéseket.
Ezt miért kérdezi a bank? Miért kell kitöltetni ilyen személyes jellegű kérdéseket egy egyszerű hitelkártya igényléshez?
Ez normális?
Szíved szerint a fenébe elküldenéd a kellemetlenkedő alkalmazottat, de hát nem csinálhatsz ebből problémát egy bankban, mert még téged hoznak ki rosszul a szituációból.
Ha elsőre sem akarod megmondani, akkor miért erőlteti még háromszor? És meg megjegyzést tesz hogy mit nézne ki belőled.
Megalázó, pofátlan. Ez bevett banki gyakorlat?
(Úgy vágnám ki az ilyen alkalmazottamat, hogy a lába nem éri a földet.)
Statisztikailag tudnak diverzifikálni demográfiai adatok alapján. Amolyan jó/rossz ügyfél besorolás, statisztikai adatok alapján.
Hasonló, mint régen a biztosítóknál volt a díjtételeknél: vidéki középkorú nő alacsonyabb díjat fizetett, mint a fővárosi fiatal férfi.
Egy HITELKÁRTYA az nem "egyszerű", az egy hiteltermék, tehát a banki alkalmazott azért kér be ennyi mindent az igénylőtől, mert ez alapján bírálják el a hiteligénylést.
Ha van jövedelemmel rendelkező házastársa az igénylőnek, az csökkenti a bank kockázatát, mert egy több keresős család stabilabb, mint egy egyedülálló, viszont a gyerekek tehernek minősülnek, mert el kell őket tartani, ezért lényeges, hogy vannak-e és hány van.
A legtöbb bedőlt hitel pont a Hitelkártyákból és a személyi kölcsönökből jön össze, épp ezért nézik meg alaposabban, kinek adjanak és kinek ne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!