Netbankon keresztül kaptam ezt a hibaüzenetet, volt már ilyen valakinek? Mit lehet tenni?
A tranzakcióban megadott összeggel Ön túllépi a bank által meghatározott maximális (banki) limitet!
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben ennél nagyobb összegű tranzakciót szeretne végrehajtani, azt Mobil Aláírás igénybevételével teheti meg. A Mobil Aláírás szolgáltatást kereskedelmi banki ügyfeleink számlavezető bankfiójukban, lakossági ügyfeleink bármelyik bankfiókban, illetve amennyiben rendelkeznek arra vonatkozó szerződéssel, akkor a telefonos ügyintézői szolgáltatás keretében igényelhetik.
A telefonomat akartam feltölteni junior kártyáról, 2500 ft-al. A kártyámon van pénz. Honnan lehet tudni hogy milyen további korlátozások vannak még, mert ilyet sem a banki honlapon, sem a neten nem találok. OTP egyébként. Előre is köszönöm a segítséget.
Be kell menni a bankba és elintezni a mobil aláírást. Utána többet nem lesz ilyen gondod. Biztonsági okokból van ez. De az OTP amúgy többször próbált figyelmeztetni, tuti el se olvastad, és most csodálkozol, hogy ez lett pedig ők szóltak.
Először csak korlátozott mértékben lehetett neten utalni mobil aláírás nélkül, később egyáltalán nem lehetett semmit sem, itt tartunk most.
Próbáld meg bekapcsolni az oldalon a mobil aláírást de ha nem megy akkor mindenképpen egyszer személyesen be kell menned.
Én semmilen levele vagy sms-t vagy emailt nem kaptam erről, csak most szembesültem vele :(
Köszönöm a válaszokat, még nem is hallottam erről mostanáig.
OTP direktben is üzentek és OTP direkt belépésnél is volt tájékoztató üzenet erről (amit az emberek 99% nem olvasnak el - gondolom a kérdező sem)
Külön nem telefonálták végig az összes ügyfelet, ez tény.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!