OTP Direktben ha belépek kér egy SMS kódot, de nem kapok SMSt és nem tudok semmit sem csinálni?
Be próbáltam lépni az OTP Direktbe, már régen léptem be, ahogy belépek egyből azt kéri írjam be az SMSben kapott kódomat. Nem kaptam semmit, végignéztem, az elmúlt 3 hónapban nem kaptam OTPtől SMSt és jelenleg semmit sem tudok csinálni. Nincs egy újraküldés gomb, sem egy kihagyás, bármi, csak kilépni tudok, semmi többet.
Valakinek van valami ötlete vagy tudja mi a megoldás?
A probléma, hogy külföldön vagyok és egy jó ideig nem tudok most haza menni, hogy bemenjek egy bankba és megkérjem a kedves ügyintézőket, hogy csináljanak már valamit.
fogok, de emlékszem múltkor semmit sem tudtak csinálni, mert megmondták, hogy csak személyesen lehet bármit csinálni, kivéve ha beállítom a telefonos ügyintézést, de azt is csak személyesen, és amikor be akartam állítani akkor kiderült, hogy havi díja van és az sem jó mindenre.
De ha nincs más akkor próbálkozok telefonon.
Lehet, hogy külföldre nem továbbítja a szolgáltatód az SMS-t?
Ezt a szolgáltatást ki lehet kapcsolni, de ehhez be kell lépni a webes felületre, amihez ugye kell az sms, szóval... nem úszható meg a személyes ügyintézés.
Nem lehet, hogy más számra regisztráltad a Direktet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!