Az elmúlt héten melyik volt valamelyik bankban utalási probléma?





Nem a múlt héten, hanem két napja, és nem utalási probléma, hanem kártyás fizetés, de a Budapest Banknál volt.
Fizetéskor vissza dobta a kártyát fedezet hiány címén. A telefonos ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy minden kártyás tranzakció le van tiltva. Nem csak a miénk, hanem minden BBankos. Állítólag valami gubanc volt a rendszerben, dupla levonások...Másnap bementünk a helyi fiókba, hogy vegyünk le pénzt. Először megkérdeztük, hogy lehet-e már használni az automatát. A pénztáros kikerekedett szemekkel nézett ránk-Miért, nem lehetett, nem volt jó?-Elmondtuk, hogy mi történt, mit mondtak a telefonos ügyfélszolgálaton. Ő meg semmiről nem tudott. Azóta is hatalmas rejtély számomra ez az egész, hogy akkor mi is volt, mi is történt. Nem értem hogy lehet, hogy a központban elmondanak egy problémát, ami minden ügyfelet érint, a honlapjukon is kint volt a felhívás, a helyi fiókban pedig semmiről sem tudtak.
Nálad milyen probléma volt, és melyik banknál? Vagy mi alapján tetted fel a kérdést?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!