Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Regisztráltam az otp-nél hogy...

Regisztráltam az otp-nél hogy interneten keresztül meg tudjam nézni a dolgaimat. A számlaszámot be kellene írni, de több hely van, mint amennyi a szám. Ilyenkor mi van? Vagy van valahol egy csomó 0? Egyszerűen elutasít

Figyelt kérdés
2008. jún. 26. 20:31
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
100%
Elvileg 3 rekesz van, mindegyikbe 8 számot kellene írni. Nekem simán elfogadja, hogy csak az els 2*8 számot írom be (a harmadik nyolcas csupa nulla, így azt el lehet hagyni). Neked hogyhogy nem sikerül?
2008. jún. 26. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Nem tudom :(

A számkód amit kaptam az okés, leírtam

A jelszó amit kaptam 7 jegyű . Okés leírtam

Beírtam a szlaszámom

és nokkedli. :((((

2008. jún. 26. 21:04
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
tudod hol lesz a baj? beírod a hatjegyű kódot, és automatikusan tovább ugrik a jelszóra. de a jelszóról az utóbbi időben nekem nem megy tovább automatikusan, hanem tényleg oda kell figyelni, hogy jól írtam-e be a jelszót, majd a számlaszámos részre oda kell kattintani. próbáld meg így. lehet, hogy csak szétcsúsznak a beírandók.
2008. jún. 26. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Nekem se indult elsőre a netbank! A telebankon keresztül javították ki, mert valamit elszúrtak az aktiváláskor!


Felső sor: kapott azonosító (6 vagy 7 jegyű)

Közepe: saját kód

Alsó: számlaszám, az utolsó 8 karakter 0, vagy üresen marad!

2008. jún. 26. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim válasza:
100%
A számlaszámnál a 117-et már eleve odaírja, azt nem kell mégegyszer beírni, az utolsó mező üresen marad, nekem úgy működik. Biztos jó az azonosítód meg a jelszavad???
2008. jún. 27. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:

Köszönöm a segítséget!

Igen, biztosan jó. Amit én adtam meg az biztosan jó. Amit az otp adott, azt meg a papírról irom bele. A számlaszámom meg a számlakivonatról.

Most várni kell, mert három sikertelen belépés után letilt. Azt mondta nekem a bankos csaj hogy egy nap múlva lehet újra próbálkozni (vagy három nap? )

Este megpróbálom újra.

Köszönöm még egyszer!

2008. jún. 27. 06:55
 7/11 A kérdező kommentje:

Megint megpróbáltam. Mindent ugy csináltam ahogy le van írva....:(((...és mégsem.

Feladom.

Van az otp-nek valami ügyfélszolgálata (telefonos).?

Vagy itt is azt mondják majd mint a legtöbbször hogy fáradjak be személyesen, nem adnak tájékoztatást?

2008. jún. 30. 11:52
 8/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem tudom mit rontassz el,mert nekem nagyon jól működik.6jegyű azonosító(újabban nem ugrik át a jelszóra)oda katt,beírom,majd a 117 után az 5szám,másikba a 8 szám,mehet és minden ok.Pár másodperc után megjelenik amit akarok.
2008. júl. 3. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:

Na kiderült a turpiszság!

Nagy nehezen sikerült egy "élő valódi" emberrel beszélnem az otp direkt telefonos ügyfélszolgálatánál.

Mindent szépen sorjában elmondtam, lépésről lépsére.

Itt nálunk, ahol kötöttem a szerződést az ügyintéző nő lehúzta az első számot a kódomról, hogy azt nem kell, csak az utána következőket.

De mégis kell.

Ez volt a csavar a dologban!

2008. júl. 3. 06:55
 10/11 anonim ***** válasza:
Ugye mondtam én, hogy nekem is ők szúrták el!?
2008. júl. 3. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!