Regisztráltam az otp-nél hogy interneten keresztül meg tudjam nézni a dolgaimat. A számlaszámot be kellene írni, de több hely van, mint amennyi a szám. Ilyenkor mi van? Vagy van valahol egy csomó 0? Egyszerűen elutasít
Nem tudom :(
A számkód amit kaptam az okés, leírtam
A jelszó amit kaptam 7 jegyű . Okés leírtam
Beírtam a szlaszámom
és nokkedli. :((((
Nekem se indult elsőre a netbank! A telebankon keresztül javították ki, mert valamit elszúrtak az aktiváláskor!
Felső sor: kapott azonosító (6 vagy 7 jegyű)
Közepe: saját kód
Alsó: számlaszám, az utolsó 8 karakter 0, vagy üresen marad!
Köszönöm a segítséget!
Igen, biztosan jó. Amit én adtam meg az biztosan jó. Amit az otp adott, azt meg a papírról irom bele. A számlaszámom meg a számlakivonatról.
Most várni kell, mert három sikertelen belépés után letilt. Azt mondta nekem a bankos csaj hogy egy nap múlva lehet újra próbálkozni (vagy három nap? )
Este megpróbálom újra.
Köszönöm még egyszer!
Megint megpróbáltam. Mindent ugy csináltam ahogy le van írva....:(((...és mégsem.
Feladom.
Van az otp-nek valami ügyfélszolgálata (telefonos).?
Vagy itt is azt mondják majd mint a legtöbbször hogy fáradjak be személyesen, nem adnak tájékoztatást?
Na kiderült a turpiszság!
Nagy nehezen sikerült egy "élő valódi" emberrel beszélnem az otp direkt telefonos ügyfélszolgálatánál.
Mindent szépen sorjában elmondtam, lépésről lépsére.
Itt nálunk, ahol kötöttem a szerződést az ügyintéző nő lehúzta az első számot a kódomról, hogy azt nem kell, csak az utána következőket.
De mégis kell.
Ez volt a csavar a dologban!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!