Ez 4 órás átutalás? Vásárlóm bankkártyával fizetett szerda délután. A pénz viszont a 4 órás szabálynak fittyet hányva csak péntek este érkezett a számlámra. Ez hogy lehetséges?
Emiatt - fedezethiány miatt - nem ment el egy határidős
átutalásom, erre késedelmi kamat várható.
Reklamálhatok a bankban? Melyiknél? Úgy tudom, az utaló banknak kötelessége küldeni, tehát az én bankom nem könyvelte be időben?
1. Nem tiszta, hogy POS terminálod vagy webáruházad van.
2. A 4 órás szabály tudtommal csak az átutalásra vonatkozik, a kártyás fizetés máshogy megy.
3. Az, hogy mennyi idő alatt kell nekik jóváírniuk a számládon a pénzt, azt tartalmazza a szerződésed, nézd meg.
4. Kezd mondjuk a saját bankodnál a reklamációt, ha ők azt mondják, hogy náluk minden rendben volt, akkor mehetsz a másik felé is. Mindkét helyen lehetett probléma.
A bankkártyás fizetésre nem érvényes a 4 órás szabály. A bankkártyás fizetések elszámolása egy más elszámolórendszeren keresztül történik, rendszerint T+2 banki nap alatt (ez egyes szolgáltatók esetén akár több is lehet, a megkötött szerződésnek megfelelően)
Ha esetleg volt olyan, hogy hamarabb hozzájutottál a pénzedhez, annak az lehetett az oka, hogy az vásárló (kártyabirtokos) bankja ugyanaz a bank volt, mint akinél a vállalkozásod számlája van. Ebben az esetben bankon belül gyorsabban is megtörténhet az elszámolás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!