Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » A banki ügyintézőknek mi a...

A banki ügyintézőknek mi a véleményük az ügyfelekről?

Figyelt kérdés
Eddig csak az ügyfelek véleményeit olvastam. Engem érdekelne a másik oldal is!
2009. aug. 27. 20:22
 1/3 anonim ***** válasza:

Hitelközvetítőként mind a két tábor véleményét ismerem. A banki ügyintézők között is nagyon sok az értelmes, segítőkész, rugalmas ember, velük nagyon szeretek együtt dolgozni, ügyfél barát a gondolkodásuk, de aki buta, korlátolt, totál tájékozatlan, azokról nyilván nekik is meg van a véleményük, csak hát nem igazán mondják, mert az etikátlan.

Dolgoztam egy neves bankban pár hónapig. Nem bírtam, mert ott viszont kritizálós, mindenkiben a negatívumot kereső ügyintézők közé kerültem. Régen, amikor szinte csak az OTP létezett, mint bank, sokkal nagyobb "arcuk" volt az ügyintézőknek, de ma már tudják, az állásuk, megélhetésük függ tőle, hogyan viselkednek, mit gondolnak és ez mennyire látszik rajtuk, ezért szép lassan valóban szolgáltatók lettek és nem ksikirályok.

2009. aug. 28. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm, de én nem arra vagyok kíváncsi, hogy az embereknek mi a véleményük a banki ügyintézőkről, hanem hogy nekik az ügyfelekről!
2009. aug. 28. 16:56
 3/3 anonim ***** válasza:

Nem vagyok ügyintéző, de a befektetéseim miatt az átlagnál többet járok bankfiókba, így több mindent hallok és látok az ott folyó munkából. Nem árulom el melyik bank, mert egyébként szakmailag teljesen korrektek, nem is ez a lényeg. Hanem az a csúnya emberi természet, ami valamiért a pénzkezeléssel kapcsolatos munkakörben dolgozóknál még jobban kibukik időnként.


Többször előfordult már velem olyan, hogy közvetlenül a bankba lépve hirtelen belecsöppentem az ott dolgozók beszélgetésébe. Nem volt kellemes hallani, ahogy kibeszélték az ügyfeleket. És nem, nem arra gondolok, hogy Kiss Pista svájci bank alapú kölcsönt kér, Gipsz Jakab pedig nem tud kivonni két számot egymásból. Hétköznapi történeteket hallottam hétköznapi ügyfelekről. XY 24 éves koráig tanult, addig semmit sem dolgozott, milyen már hogy most meg két diplomával megkeres 300 ezret. XY belép a bankfiókba, nem köszön a biztonsági őrnek, mekkora tapló bunkó már, biztos azt hiszi magáról, akkora ügyfél, hogy neki már nem kell. XY fél év után felmondta az életbiztosítását, mekkora ostoba már, bukni fog rajta 50 ezret, ja hogy elveszítette a munkáját, hát az pocsék ügy. XY bejön és állandóan csak érdeklődik, nem tudom mért kell valakinek fél órát gondolkodnia azon, hogy akkor most kössön-e nyugdíjbiztosítást vagy ne. XY-t kirúgták az állásából milliós végkielégítéssel, jaj szegénykém most miből fogja finanszírozni a százezres plasztikai műtétjeit?


Folytathatnám még a sort hasonló színvonalú félmondatokkal, a lényeg, hogy visszataszító, ahogy kibeszélik az ügyintézők az ügyfeleket, mások zsebében turkálnak és arra sincsenek tekintettel, hogy gyakran mindezt az ügyfelek füle hallatára teszik. Értem én, hogy sok a sötét, bunkó ügyfél, valahol meg le kell vezetni a feszkót, de könyörgöm, a banktitkok maradjanak már banktitkok. Ne a jogszabályok és ne a banki etika miatt, hanem egyébként is értsük már meg, hogy a banki munka bizalmi munka.

2016. jan. 23. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!