Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Miért nem kapok azonosítót...

Miért nem kapok azonosítót SMS-ben az OTP direktnél?

Figyelt kérdés
Tegnap voltam az OTPnél és megváltoztattam az OTPdirekthez tartozó telefonszámomat, aznap vettem fel pénzt, sms érkezik hogy mennyi van a számlámon, ma vásároltam, ugyan ez, de akárhányszor be akarok lépni az otpdirektbe, nem jön azonosító kód.

2012. dec. 4. 15:01
 1/2 anonim ***** válasza:

Hát lehet a kedves ügyintéző az oda tartozó telefonszámodat nem változtatta meg. Igaz én MKB -s vagyok, de mikor telefon számot változtattam külön meg kellett változtatni a telefonszámot a netes illetve a chipes bankkártyánál, külön a folyószámlánál és külön a netbanknál is. Lehet az OTP is ez lenne a helyzet, de az ügyintéző hölgyike lehet csak egy helyen változtatta meg.

Menj be a legközelebbi bankfiókba és mond el mi a gondod :)

2012. dec. 4. 15:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi a tippet :) Bár külön mondtam, neki, hogy az otpdirekthez tartozó számot szeretném kicserélni :(
2012. dec. 4. 17:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!