Amikor interneten vásárlok vmit, és ugye megadom a bankszámlám adatait és arról vonják le a pénzt. Mi a biztosíték arra, h nem vonnak le máskor is csak úgy vmennyit?
Az adott vásárlás után még be kell vmit állítani, vagy nincs rá biztosíték?
köszi
A bankKÁRTYÁD adatait kell megadnod, nem a számládét.
Konkrétan biztosíték nincs rá, de én kismilliószor vásároltam már, és SOHA nem volt semmi gond. Persze nem kétes, ismeretlen helyekről kell vásárolni, hanem igazi webshop oldalakról.
Ők ebből élnek, nem engedhetik meg magunknak, hogy elterjedjen róluk, hogy megbízhatatlanok. Épp ezért ott attól sem kell félni, hogy harmadik személy hozzáférne az adatokhoz, vagy bármi gond lenne.
Egyszer véletlenül (tényleg egy hiba folytán) kétszer vették le az összeget a számlámról. Írtam nekik egy e-mailt, de mire elküldtem, már kaptam is a SMS-t, hogy visszautalták a tévesen levett összeget, és írtak, hogy elnézést kérnek a problémáért.
Ezen kívül soha, semmi gond nem volt. De még ezt sem nevezném gondnak, hiszen fél percen belül megoldódott. (Be van állítva a rendszer, hogy figyelje, ha rövid időn belül ugyanaz a tranzakció duplán, vagy akár többször megtörténik, akkor az azonnal jelez nekik.)
Ja, és első, ez így nem teljesen igaz, mert pl. az amazon sem irányít bank oldalára, hanem az ő oldalukon írja be az ember az adatokat. (És elég sokat használok: amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de, amazon.es...)
Ez az általam ismert legtöbb webshopban így van, pl. a másik kedvencemnél is, a www.bookdepository.co.uk oldalon, vagy ahonnan régen sokat rendeltem: www.tvmerch.com.
De megismétlem: soha nem volt semmi gond!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!