Rossz számlaszámra utalás?
Vettem egy terméket, az árát átküldtem a számlaszámra. Mivel nem volt utolsó 8 számjegy, ezért beírtam a nullákat, feltételezve, hogy azért nincs, mert OTP.
Mivel nem írtak vissza, hogy megkapták az összeget, megnéztem a honlapon is, és ott a számlaszám mögé volt írva, hogy Takarékszövetkezet. Ami ezek szerint azt jelenti, hogy csak 2X8 számjegyük van? És vissza tudom szerezni a pénzt?
Nem feltétlenül ment rossz számlaszámra, mivel egyetlen pénzintézetnél sincs úgy megadva két különböző számlaszám, hogy az egyik 2*8 szám a másik meg ugyanaz a 2*8 szám, plusz 8 darab nulla.
Mikor utaltál? Az utalások átfutási ideje 2-3 nap, főleg takarékszövetkezetbe.
Melyik takarékszövetkezet? Ott kellene érdeklődj, de az biztos, hogy a plusz 8 darab nulla miatt nem ment rossz helyre a pénzed.
Nem csak az OTP-nél vannak 2x8-as számlaszámok, néhány (vagy mindegyik?) takarékszövetkezetnél is.
Az meg utalásnál mellékes, hogy az utolsó 8 számot nem töltötted ki, vagy teleírtad nullával.
"elutaltad nem vette fel a pénzt, vagy van elég keret a számláján. akkor van gond, ha felvette a számlájáról a pénzt, és nincs rajta elég keret."
Szép hasfájás lenne, ha ez így működne... Egy jó forgalommal bíró cégtől átutalásra vásárolok valamilyen terméket, átutalom az összeget, ő azt megkapja, átadja a terméket, majd közlöm a bankkal, hogy cumi, mégsem oda akartam utalni... :) Ugye belátod, hogy amit írtál, az nem túl életszerű??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!