Netbankon fizetem a netemet, de idén változtattak a kódon, rossz azonosítóval ment. Mit lehet tenni?
2. alkalommal szólnak, hogy elmaradás van, de az elsőnek nem tulajdonítottam figyelmet. Sajnos kiderült, hogy az ügyfélazonosítómat megváltoztatták az idei évtől, így "rossz azonosítóval" ment, nem tudták könyvelni. Én hibáztam, elismertem, kértem, hogy vagy küldjék vissza és elküldöm a jóra, vagy a régi számról könyveljék az újra. Megadtam az utalások időpontját, bankszámlaszámom stb. Türelmet kértek, de már 4 napja nem jelentkeznek.. akkor most 3 hónap tanulópénz részemről, vagy ez tényleg ennyi idő? (drávanet)
Úgy tudom valami törvény van rá, hogy szolgáltatás hiányában befolyó pénz a pénzmosás miatt vissza kell utalni. Márpedig azon az ügyfélszámon nincs szolgáltatás, a másikon meg elmaradás van aminek nyilván a kamatait ki fogom fizetni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!