Most akkor mi van?
Figyelt kérdés
Ez egy bank. Hónapról hónapra felhasználja a pénzünket, majd ráfogja más bankokra, és két hét múlva visszautalja. A pláne, hogy le tagadja, mert azt a bankot ügyintézés sürgetése céljából felhívtuk mert az eset karácsony előtt történt, akik nem tudtak semmiről. Aztán hitelkeret igénylés a napokban. Az egyik ügyintéző azt mondja, hogy csak akkor lehetséges, ha náluk van már legalább 10 éve a magánnyugdíjpénztári tagságunk. Másnap a másik ügyintéző szerint semmi akadálya, töltsük ki a nyomtatványt és küldjük fel. A mai nap azt mondja az ügyintéző, hogy nemtudja, hogy ki mondta, hogy van hitelkeret igénylésre lehetőség, mert már két éve nincs. És a pláne, hogy az ügyfelet nézik komplett idiótáknak. Már a fogyasztóvédelmi feljelentésen gondolkozom. Erre a bankra már több panasz érkezett, jogtalan pénzfelhasználás okából. Mit lehet tenni?2012. márc. 6. 21:32
1/2 anonim válasza:
PSZÁF
De amúgy ez jellemző, hogy ahány ügyintéző, annyi variáció.
Lehet tudni, melyik bank ez?
2/2 A kérdező kommentje:
Természetesen! Az Axa Bankról van szó. Tegnap történt ismét egy beszélgetés, az a beszélgetés nincs rögzítve állítólag amiben azt kérte az ügyintéző, hogy küldjük fel a nyomtatványt. Milyen érdekes????!!!
2012. márc. 8. 12:39
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!