Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Szeretném a véleményeteket...

Szeretném a véleményeteket kérni? (bankos dolog)

Figyelt kérdés
3-4 hete vásároltam egy áruházra műszaki terméket hitelre. A megbeszéltek alapján a 110 ezer ftos összeggel. A hitel felvételnél a munkahelyem telefonszámát és a sajátomat is meg kellett adnom, de keresett igazolást nem kértek. A hitel elbirálása során a hitelt megkaptam, részletre el is vihettem a terméket, minden papír megfelelően lett kitöltve mindent átnézztem akkor. Eltelt 13 nap keresnek a hitel ügyintéző hogy, elbas...ta a hitelt "legyek má szíves vissza menni" a blokkal együtt mert csak 100 ezer ftot kaptam meg hitelbe és ő nem vette akkor észre de, nem ő a hibás mert telefonált akkor de, nem mondták neki. És vigyek be magammal 10 ezer ftot meg a papírokat. Felhivtam a rendes központi bankot és érdeklődtem ezzel kapcsolatban de, a hölgy se beszélt világosan velem csak annyit mondott addig nem kapom meg a terméket, közöltem vele hogy nálam van és mondta jó akkor mennyek vissza ahol vettem a terméket és beszéljem meg a hölggyel, hogy mi van. Miután beszéltema bankkal a hölgy az üzletből vissza hivott és neki állt magyarázkodni de, mondtam neki továbbra se értem akkor miért nem szólt és utolag miért kell fizetnem mikor ott akkor mikor a terméket vásároltam rákérdeztem neme kell fizetni a hölgy mondta nem nem majd küldik a csekkeket. Érdeklődtem ismerősöktől ezzel kapcsolatban egyik ismerősöm azt mondta ne vigyembe ez hülyeség ha valakinek a postán pl hiánya van az se telefonál neked gyere vissza hozzd már be. Szóval csak a véleményetekre esetleg tanácsokat várnék, hogy mit csináljak. A válaszokat előre is köszönöm
2011. szept. 29. 21:31
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem tudom, minek bonyolítod a kérdést. Meg kell nézni, mennyi hitelt kaptál. Ezt konkrétan közölni kell veled, valamilyen formában, a szóbeszédet kivéve. Ha csak 100000.- ft.ot, és te ott nem fizettél semmit, akkor be kell fizessed a hiányzó 10000.- ft ot. Egyébként ha a pénztáros tévedett is, nehogy már ő fizessen helyetted.
2011. szept. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Fizesd az eddigi megállapodás szerinti részleteket és ne foglalkozz a telefonhívásokkal! Ha megint keresnek, kérd, hogy írják le hivatalosan, hogy mit mulasztottál, támasszák alá számadatokkal is.
2011. szept. 29. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Amikor vetted az árut kellett kapnod egy papírt a bankostól. Abban mi áll? Küldtek már valamilyen tájékoztatót az általad felvett áruhitelről? Abban mi áll?

Az a lényeg, ami le van írva. Olvasd el a papírokat figyelmesen, meg a pénztári blokkot. Akkor is kellett blokkot (számlát) kapnod, ha a helyszínen nem fizettél kp-val.

2011. szept. 29. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Kaptam blokkot amin 109.990 ft áll áruhitel szerepel a blokkon és a papirokon is amit kaptam tájékoztatást a banktól még semmilyen formában nem kaptam.
2011. szept. 29. 21:53
 5/8 anonim ***** válasza:
72%
Nem az számít ami a blokkon van, hanem az ami a szerződéseden. A blokkon a teljes vételár szerepel. A szerződéseden nagy valószínűséggel szintén fel van tüntetve a teljes vételár, vagyis 110 ezer forint. De ebben az esetben nagy valószínűséggel szerepel a szerződéseden az is, hogy a hitelösszeg 100 ezer,önerő, vagy előleg címen 10000 Ft. Ezt az előleget neked kell megfizetned. Viszont akkor a hitel amit visszafizetsz nem 110 ezer, hanem 100 ezer, tehát a tartozásod csökken ezzel az összeggel. Valószínűleg az igénylés úgy ment el, hogy 110 ezret igényelsz, de van hogy a bank másképp fogadja el. Nyilván az ügyintéző nem vette észre. Mindenkivel előfordulhat szerintem, mindenki téved, főleg hogy ez nem is feltűnő a szerződésen. Szóval ha ez tényleg így szerepel, ahogy leírtam, akkor fizesd be a 10 ezret, mert az hiányként szerepel náluk, és az ügyintézővel fizettetik meg. Most mondhatod, hogy meg is érdemli, de a tényleg nagyon könnyű egy ilyet benézni. És a terméket meg te vásároltad, ha előleget kért a bank, fizesd meg, mert a tartozásod, akkor már azzal kevesebb. Ne a szerencsétlen ügyintézőnek kelljen helyetted kifizetnie, mert gondolom ő se sokat keres...
2011. szept. 29. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

"A pénztártól való távozás után, reklamációt nem fogadunk el!"


gondolom ez visszafelé is érvényes...

2011. szept. 30. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
Mondjad meg nekik, bárki hív, hogy írásban tájékoztassanak a történtekről. Csak az után lehet továbblépni.
2011. szept. 30. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
A te emberiességeden múlik, mit teszel. Az ügyintéző a papírok alapján "átvett" tőled 10 ezer Ft-ot ( ez a szerződésen önerőként szerepel), így nincs mit tovább "lepapírozni". Ha visszaviszed a pénzt, akkor nem fizettetik meg az ügyintézővel. Ennyi.
2011. okt. 5. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!