Benyelte az OTP-s ATM a kártyámat. Pin kód, minden megfelelően kitöltve, a "készpénzfelvétel biz. Nélkül" után belső hiba történt, a kártyám benn maradt, pénzt nem kaptam. Milyen kárigényt tudok fenntartani?
Milyen kár ért?
Szerény véleményem szerint maximálisan elégedett lehetsz, ha nem kell megfizetned az új kártya díját.
Kárigényt? :)) Milyen kár ért? 300 Ft pénzfelfévteli díj, vagy mi?
Nekem is nyelte már be többször belső hiba miatt, (nem miattam, és nem a kártya miatt).
Követeld rajtuk az ügyintéző és az automata felvételi díja közti különbözetet. Úgy kb. 150 Ft lehet?
"maximálisan elégedett lehetsz, ha nem kell megfizetned az új kártya díját."
Te mégis mi a frászról beszélsz? Persze, még én fizessek, hogy elnyeli az ATM a kártyámat... :) Az nem elég kár, hogy a kártyámat nem tudom használni? Pl. tegyük fel vásárolni szeretnék vele, és két hétig nem tudom használni, miközben a számlámon ott a pénz... Kártyával érkeztem, és anélkül távoztam az automatától, ez elég kár szerintem...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!