OTP-nél amikor a számlatörténetet akarom megnézni, hibát jelez. Ez mitől van?
Figyelt kérdés
Ezt írja ki:
Hiba a tranzakció feldolgozása közben.
* A háttérrendszer nem tudta végrehajtani a tranzakciót. Kérjük ellenőrizze a bevitt adatokat!
Gondolom itt azt a jelszót kell megadni,amivel belépek.
2009. ápr. 11. 18:35
1/2 anonim válasza:
Nekem is van ilyen direkt szolgáltatásom,jónak tartom.Amikor hibát észlel kicsi idő után újra kell lekérdezni.Persze ugyanazt a jelszót kell megadni amivel belépsz az elején.
2/2 anonim válasza:
Hát várj pár órát,és nézdd meg újra.Mi megkérdeztük,és állítólag azért,mert rosszul ütöttük be a jelszót egymás után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!