Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » CIB bank, internetbank tapaszt...

CIB bank, internetbank tapasztalatok? Milyen?

Figyelt kérdés
Igazából olyan válasz érdekelne, aki CIBES.
2011. jún. 21. 20:33
 1/9 A kérdező kommentje:

Több hete gondolkodok, hogy bankot váltok. Hosszas utánajárás után, a CIB-et választottam, mindenhol jókat olvastam, tuti internetbank, korrekt számlák stb.

Tegnap bementem, és nyitottam egy számlát (online.) Először, kicsit idegesített, hogy nem tudom miért, de nehezen tudták megoldani, hogy a nevem elé kerüljön egy ifj. jelző. OK, nagy nehezen megoldották, majd kész. Kérdeztem, tartozom valamivel? Nem! Fizetnem nem kellet semmit, pedig kértem mellé bankkártyát, azt mondták azt majd levonják, ha pénz kerül a számlámra.

Ma hívtak, huha, mennyek fizessek be, mert visszautasították a kártyakérelmem, nincs pénz a számlán. Ma bementem, befizetem. Minden ok.

Hmm… gondoltam kipróbálom az internetbankot. Belépés, ok, változtassam meg a jelszavam, nem ok, hívjam az ügyfélszolgálatot. Válasz nem aktiváltam, de most jó lesz. Köszönöm. Belépés, nem működik. Telefon megint. Maradjak vonalba, jelszó megváltoztat, ismét nem működik. Hmmm… valami gond lehet a rendszerrel, a kódom oké, később próbáljam. Rendben. 1 óra múlva, nem jó, 3 óra múlva, nem jó, most, nem jó, tiltva vagyok. Komolyan, nincs kedvem megint felhívni, majd holnap elintézem. Csalódott vagyok, egy normális bankot szeretem volna, és félek nem sikerült.

24 óra leforgás alatt, 2x voltam fiókba, 3x beszéltem velük telefonon, és egyszeresem tudtam belépni az internetes felületre. Holnap pedig folyt köv.…

Ugye nem választottam rosszul bakot, csak a véletlenek egybeesése. Valaki megnyugtathatna…

2011. jún. 21. 20:35
 2/9 anonim válasza:
Én maximálisan meg vagyok vele elégedve és van összehasonlítási alapom! Szerintem a CIB bank a legjobb. Eddig akármi ügyben kérdeztem végig x bankot, valahogy mindig ott kaptam a legjobb ajánlatot. A netbank áttekinthető és szerintem biztonságos. Egy dolog nem tetszik, hogy 3 havonta meg kell változtatnom a jelszavam. Pl. multkór felhívtak, hogy Jamaica irányába indítottak tranzakciót a dombornyomott kártyámról és hogy az tényleg én voltam-e? (Tényleg én voltam, de megnyugtató, hogy odafigyelnek)
2011. jún. 21. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim válasza:
Szia megint én. Csak most láttam, hogy Te írtad azt a hosszú kommentet. Az eleje nekem is nehézkes volt, de azóta minden szuper! Valahogy a létrehozás döcögősen megy nekik, de azóta nem bánom! Hívd fel őket megint ha nem működik, meg újra... aztán ha egyszer végre sikerül beállítaniuk, utána nagyon jó lesz.
2011. jún. 21. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszi! Remélem igazad lesz. Megmondom őszintén, saját számításaim szerint lett volna számomra anyagilag kedvezőbb, de úgy voltam vele, lehet ez picivel drágábban jön ki, de valamit valamiért. Tényleg mindenki dicsérte. Remélem igazad lesz!

Nekem összehasonlítási alapom nincs, illetve annyi, hogy eddig OTP-s voltam, annál pedig minden csak jobb lehet. Ma voltam bent az OTP-nél is, úgy felidegesítettem a nőt, hogy alig kapott levegőt. Tudom kicsit bunkó voltam, de most revansot veszek az elmúlt 15 évért… De ez más tészta…

2011. jún. 21. 21:14
 5/9 anonim válasza:
Ugyanaz vagyok, mint az 1. 2 komment. Szerintem nem lesz baj. Jól választottál. Egyetlen kellemetlenségem volt, azóta, hogy "túléltem" az első pár napot (már vagy 4 éve), hogy kicsit nehezen sikerült véglegesítenem a ne legyen vásárlási limit szándékom, de ezt is megoldották egy perc alatt telefonon, szóval még arrébb sem kellett mennem az autómatától. (ugyanezért az OTP-ben már vagy 5x voltam, hagyján, hogy nem segítenek telefonon, de hogy személyesen sem sikerül soha megoldani..)
2011. jún. 21. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:

Nekem volt már vagy 4 banknál számlám, és ezek közül a CIB-nek a legjobb a netbankja és a többi szolgáltatása. Kicsit talán drágább mint más bank, de nekem megéri.

Van most per pillanat az ERSTE-nél is számlám, de a netbank iszonyat szar!


Egyébként mintha azt olvastam volna, hogy megnyitottad a számlát, majd nem tudtál belépni otthon. Ezen én nem csodálkoznék, mindenek van 1 nap átfutási ideje.


Nekem is sokszor kellett betelefonálgatnom dolgokért, de ez más banknál is így volt. Az ERSTE-nél is háromszor kellett személyesen bemennem, mire sikerült megváltoztatni a mobilszámom, amire az sms-ek jönnek.

Sőt amíg nem megyek be személyesen, nem tudom megváltoztatni a hitelkártya limitemet, pedig a CIB-nél ezt 1s alatt elintézem a netbank-ban.

2011. jún. 22. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Minden kezdet nehéz. Nekem is CIB Online számlám van, és SOHA nem volt SEMMI gondom vele. 3 havonta meg kell változtatni a jelszót, ennyi az összes "szívatás", de ez is a te érdekedben van. Mindent el tudtam eddig az online felületen intézni, kivéve, ha valami kamatpromóciójuk van, és kikötik, hogy csak személyesen köthető le a pénz. OTP és ERSTE felületét ismerem, szerintem azok nehezebben használhatóak. És ha okosan használod a számlacsomagot, ez az egyik legolcsóbb. Kártyát valóban csak akkor kapsz, ha van pénz is a számládon. A Visa Electron éves díja most 2e HUF. Barátnőmet is "átvittem" a CIB-hez, és ő is meg van vele elégedve az OTP után... sokkal olcsóbb. (Nem a CIB-nek dolgozom amúgy. :D De komolyan.)
2011. jún. 22. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat!

Ma betelefonáltam, érvényesítették az új jelszómat, és minden ok. Ismerkedem a felülettel, nem tűnik bonyolultnak. Dombornyomott kártyát kértem hozzá, + egy internet kártya. Nem akartam a bankot pocskondiázni, csak megijedtem, hogy csődörből vödörbe estem. Remélem tényleg minden jó lesz, és a kártyák is hamar megjönnek. Mondjuk ezt az sms szolgáltatást (ami a webhez tartozik), lemondom, mert vagy 20sms-t tuti kaptam már a próbálkozások miatt, és ahogy magam ismerem nem egyszer fogok egy hónapba belépni.

Vagy érdemes megtartani? Illetve úgye lehet a számlához, és külön a kártyához is sms értesítést kérni? Hogy érdemes? Elég csak a kártya? Vagy a számla? Vagy mindenhez?

2011. jún. 22. 18:19
 9/9 anonim ***** válasza:
Én csak a netes kártyával történő vásárláshoz kértem SMS értesítést, a többihez direkt nem, pont az általad leírtak miatt, ne spammeljenek sms-el, ennyire azért tudok vigyázni a kártyámra. (SMS-t küld még a főkártyás vásárláskor, de az azt hiszem alapból van, de ebben nem vagyok biztos.) Meg netkártyás smsküldés csak 50 forint havonta, ennél több dologért nem vagyok hajlandó fizetni, direkt a spórolás miatt mentem a CIB-hez. Az ügyintézők nagyon ügyesek, de hát az a dolguk, hogy mindent eladjanak neked, határozottnak kell lenni. (utolsó voltam)
2011. jún. 22. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!