CIB bank, internetbank tapasztalatok? Milyen?
Több hete gondolkodok, hogy bankot váltok. Hosszas utánajárás után, a CIB-et választottam, mindenhol jókat olvastam, tuti internetbank, korrekt számlák stb.
Tegnap bementem, és nyitottam egy számlát (online.) Először, kicsit idegesített, hogy nem tudom miért, de nehezen tudták megoldani, hogy a nevem elé kerüljön egy ifj. jelző. OK, nagy nehezen megoldották, majd kész. Kérdeztem, tartozom valamivel? Nem! Fizetnem nem kellet semmit, pedig kértem mellé bankkártyát, azt mondták azt majd levonják, ha pénz kerül a számlámra.
Ma hívtak, huha, mennyek fizessek be, mert visszautasították a kártyakérelmem, nincs pénz a számlán. Ma bementem, befizetem. Minden ok.
Hmm… gondoltam kipróbálom az internetbankot. Belépés, ok, változtassam meg a jelszavam, nem ok, hívjam az ügyfélszolgálatot. Válasz nem aktiváltam, de most jó lesz. Köszönöm. Belépés, nem működik. Telefon megint. Maradjak vonalba, jelszó megváltoztat, ismét nem működik. Hmmm… valami gond lehet a rendszerrel, a kódom oké, később próbáljam. Rendben. 1 óra múlva, nem jó, 3 óra múlva, nem jó, most, nem jó, tiltva vagyok. Komolyan, nincs kedvem megint felhívni, majd holnap elintézem. Csalódott vagyok, egy normális bankot szeretem volna, és félek nem sikerült.
24 óra leforgás alatt, 2x voltam fiókba, 3x beszéltem velük telefonon, és egyszeresem tudtam belépni az internetes felületre. Holnap pedig folyt köv.…
Ugye nem választottam rosszul bakot, csak a véletlenek egybeesése. Valaki megnyugtathatna…
Köszi! Remélem igazad lesz. Megmondom őszintén, saját számításaim szerint lett volna számomra anyagilag kedvezőbb, de úgy voltam vele, lehet ez picivel drágábban jön ki, de valamit valamiért. Tényleg mindenki dicsérte. Remélem igazad lesz!
Nekem összehasonlítási alapom nincs, illetve annyi, hogy eddig OTP-s voltam, annál pedig minden csak jobb lehet. Ma voltam bent az OTP-nél is, úgy felidegesítettem a nőt, hogy alig kapott levegőt. Tudom kicsit bunkó voltam, de most revansot veszek az elmúlt 15 évért… De ez más tészta…
Nekem volt már vagy 4 banknál számlám, és ezek közül a CIB-nek a legjobb a netbankja és a többi szolgáltatása. Kicsit talán drágább mint más bank, de nekem megéri.
Van most per pillanat az ERSTE-nél is számlám, de a netbank iszonyat szar!
Egyébként mintha azt olvastam volna, hogy megnyitottad a számlát, majd nem tudtál belépni otthon. Ezen én nem csodálkoznék, mindenek van 1 nap átfutási ideje.
Nekem is sokszor kellett betelefonálgatnom dolgokért, de ez más banknál is így volt. Az ERSTE-nél is háromszor kellett személyesen bemennem, mire sikerült megváltoztatni a mobilszámom, amire az sms-ek jönnek.
Sőt amíg nem megyek be személyesen, nem tudom megváltoztatni a hitelkártya limitemet, pedig a CIB-nél ezt 1s alatt elintézem a netbank-ban.
Köszönöm a válaszokat!
Ma betelefonáltam, érvényesítették az új jelszómat, és minden ok. Ismerkedem a felülettel, nem tűnik bonyolultnak. Dombornyomott kártyát kértem hozzá, + egy internet kártya. Nem akartam a bankot pocskondiázni, csak megijedtem, hogy csődörből vödörbe estem. Remélem tényleg minden jó lesz, és a kártyák is hamar megjönnek. Mondjuk ezt az sms szolgáltatást (ami a webhez tartozik), lemondom, mert vagy 20sms-t tuti kaptam már a próbálkozások miatt, és ahogy magam ismerem nem egyszer fogok egy hónapba belépni.
Vagy érdemes megtartani? Illetve úgye lehet a számlához, és külön a kártyához is sms értesítést kérni? Hogy érdemes? Elég csak a kártya? Vagy a számla? Vagy mindenhez?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!