3* rossz kódot ütöttem be, és azt írta ki h letelt a próbálkozások száma. Mit tegyek?
Figyelt kérdés
A citibankos kártyámnál 3* rossz kóddal próbáltam pénzt levenni.Nem nyelte el,csak kiirta hogy nincs több újra próbálozásom.Ezt hol tudom feloldani?Telefonon nem lehet?nincs időm bemenni a bankba.2011. márc. 12. 08:20
1/4 anonim válasza:
A citibanknak is van 24 órás telefonos ügyfélszolgálata, ahol mindenfélét el tudsz intézni, ők megmondják, hogy tudnak-e ebben telefonon segíteni vagy tényleg csak a személyes ügyintézés marad.
2/4 anonim válasza:
Kizárt, hogy telefonon tudjanak segíteni! Akkor nem lenne más választásuk, mint hogy megmondják a pin kódot. Azt meg telefonon nem fogják. Lehetsz te akár egy tolvaj is, aki ellopta valakinek az iratait, meg a bankkártyáját.
3/4 Hintalow válasza:
ilyenkor általában 24 óráig nem használható a kártya
4/4 A kérdező kommentje:
de nem nyelte el,és 4.szerre be tudtam lépni a helyes kóddal,csak pénzt nem adott le.
2011. márc. 13. 08:28
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!