Mit csináljak? Nem tudom megszüntetni az Allianz banknál vezetett számlámat.
Nyitottam egy számlát az Allianznál mert akkor úgy gondoltam, hogy szükségem lesz rá, küldték a kártyát, stb. Időközben kiderült, hogy még sincs szükségem erre a számlámra és a kártyára sem, mert az előző bankomnál kedvezőbb feltételekkel használhatom ugyan ezeket a szolgáltatásokat (ingyen)
Ahol én lakom ott nincs bankfiók csak biztosító, mégis meg lehetett itt nyitni a számlát, megszüntetni viszont nem lehet. Azt mondták a legközelebbi bankfiók ahol személyesen meg tudom szüntetni 60 km-re van. Muszáj ennyit utaznom?? Ezt nem hiszem el... :@ Kértem telefonos segítséget az ügyfélszolgálattól, adtak egy címet hogy írjak a központi ügyfélszolgálatnak hogy kérem a számla megszüntetését. 2x is írtam nekik, de válasz nem jött. Azóta is minden hónapban küldik a számlakimutatást és nekem fizetnem kell minden hónapban a számlavezetési díjat úgy hogy nem is használom a számlát.
Most mit csináljak? Aki esetleg volt már hasonló helyzetben kérem adjon tanácsot.
Köszönöm szépen.
A hibát ott követted el, hogy Allianz :/
Egyébiránt figyelj oda, hogy hogy fogalmazod a levelet nekik. Mindenképpen a központnak írj, és e-mailt. Arról kapsz visszaigazolást is, és 30 napon belül kötelesek válaszolni. A fogalmazásba tedd bele, hogy amennyiben nem segítenek, kénytelen leszel a felügyeleti szervekhez fordulni (PSZÁF) és ha emlékszel az ügyintéző nevére, aki azt mondta neked, hogy ott nem lehet megszüntetni, írd bele a panasz levélbe. A központjuk majd kivizsgálja az ügyet. Amennyiben nem, mehet a PSZÁF-nak a levél és a kártérítési igényed a fölöslegesen kifizetett díjakért.
Hajrá!
Szia!
Köszi, hogy írtál. Most ott tartunk, hogy a hölgy akinél meg nyitottam a számlát azt mondta menjek be az MKB bankba mert az Allianz átvette a dolgozóit és ők tudnak ilyen ügyeket is intézni. Bementem elmondtam mi a gondom, adtak egy papírt hogy töltsem ki és utaljak a számlámra x összeget mert az e havi számlavezetési díjat is ki kell fizetnem, utaljak valamivel többet és írjam a nyilatkozatra a bankszámla számom amire a fennmaradó összeget kívánom utaltatni. Beadtam a papírt, mondta az ügyintéző, hogy felküldi a központba. Még az nap el is utaltam netbankrók a pénzt hogy mire a papír odaér ott legyen a pénz is és meg tudják szüntetni a számlát. Minusz esetén nem tudják megszüntetni, ezért kellett még fizetnem.
Ez 2.-án volt és 9.-én visszautalták az összes pénzt a másik számlámra amit megadtam a nyilatkozaton. Azóta nem kaptam tőlük papírt hogy megszüntették-e vagy mi van most a számlámmal.
Az ügyintéző akinél nyitottam a számlát egy ismerősöm és még így sem tud segíteni. Szóval már nem tudom mit csináljak. Remélem már megszüntették a számlát de akkor mért nem értesítenek róla? Kellene kapnom vmit róla nem?
Szia!
Nekem ez az MKB-s Allianzos kavarás nem tetszik. Figyelj, én ilyenkor egyet próbálnék még meg. Létezik olyan, hogy egyszerűsített bankváltás. Ha nincs már semmi az Allianznál csak a folyószámla, de semmi plusz szolgáltatás (legalább azokat próbáld meg valahogy lemondani ha van), akkor bemész egy másik bankba (pl. OTP), és ilyenkor az új bank intézi, hogy megszünteti neked a régi bankban a számlát. Megnyílik az újban a számlád, és majd azt megszünteted, ha tényleg nincs rá szükséged, de meg is tarthatod, csak ajánlani tudom. Egyébiránt én ezt a PSZÁF-nak leírnám az egészet, ügyintéző nevekkel, mindennel egyben. 30 nap alatt kivizsgálják.
Köszönöm szépen a segítséget!
Na haragudj, hogy megkérdezem lehet hülye kérdés, de mi az a PSZÁF? Még nem hallottam róluk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!