Várjak, vagy kérdezzek rá / kell e aggódnom? -Otp
Figyelt kérdés
Múlthét vasárnap (2024.dec.15) olyan 61 euro összegben próbáltam vásárolni steamen (nagy learazasok stb.) A pénz sikeresen elment, azonban hibát írt ki az oldal és nem kaptam meg a játékokat. Maga az oldal azonban azt írta, hogy nem fogadott el pénzt. Beszéltem barátommal és szerinte vissza fogják utalni, azonban azt írta hogy ez kb. 2-3 nap lesz. Jelenleg közel egy hete várok és még semmi, az otp mobil alkalmazás pedig azt írja "könyvelés alatt". Azóta viszont vettem még valamit steamen, csak 0.8 euróért, azt a játékot megkaptam, viszont arra is "könyvelés alatt"-ot ír. Tudom, hogy szünet meg ünnepek, de kezdek aggódni. Felhívhatom/ írhatok az OTP ügyfélszolgálatnak, vagy várjak, és ha az utóbbi, akkor meddig? Mégis csak nagy összegről van szó. Előre is köszönöm a válaszokat és mindenkinek kellemes ünnepeket!tegnap 19:37
1/1 anonim válasza:
Szerintem aggódnod nem kell, de ha hiba lépett fel, akkor valószínűleg Steam nem fogja igényelni azt a pénzt, így az OTP jóváírja a számládon. Amennyiben mégis levonja (szerintem nem fogja), legrosszabb esetben Steam ügyfélszolgálaton keresztül behajtod a játékokat, avagy a visszafizetést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!