Az MBH automatánál fizettem be, a pénzt elvette a gép és nem lett jóváírva a számlán. Egy nullás nyugtát adott ki. Bementem a bankfiókba. Felvették a panaszt. Van itt köztetek akivel előfordult már? Végül meglett a pénz? Mennyi idő míg kivizsgálják?
Figyelt kérdés
nov. 11. 14:51
1/4 anonim válasza:
MBH sose. El lett már párszor mondva, hogy az MBH a ner finanszírozására van, nem privát ügyfelekre. Magánszemélyként valamelyik EU bank, sose magyar.
2/4 krwkco válasza:
Az ATM-eket nem az MBH és nem a NER gyártja. Szóval ez ilyen szempontból közömbös.
A 0-ás nyugtából látszik, hogy magának az ATM-nek volt valami gondja a pénzzel. Ilyenkor elrakja egy külön rekeszbe a bankókat és kiürítés után a központban kézzel megszámolják. Validált eljárások vannak erre, nem szokott így pénz elveszni.
3/4 anonim válasza:
Lehetséges, hogy rosszul választottál bankot. Hetente min. kétszer-háromszor fizetek be, két külön banknál, s soha ilyen még nem fordult elő velem.
4/4 anonim válasza:
Egyedul akkor nem irjak jova a penzt ha hamis. Ugyanis ebben az esetben a bankot nem erdekli hogy esetleg te is hamisan kaptad valahonnan.
Ha technikai hiba volt akkor termeszetesen a penzt idovel jovairjak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!