Diákhiteles számlát én magam is megnyithatom, vagy várjam meg míg keres a kiválasztott bank?
A szerződés már megköttetett és azt a választ kaptam, hogy az adataim átadásra kerültek a kiválasztott banknak, várjam azok megkeresését a számlanyitással 2 munkanapon belül.
Azóta már 5-7 munkanap is eltelt, és önállóan online is meg tudnám nyitni a diákhitel számlát a bank segítsége nélkül is, csak nem tudom ilyenkor miért kell megvárni, míg kapcsolatba lépnek velem, mert ha esetleg valami fontos miatt, akkor inkább nem nyitogatnék előre számlát.
Esetleg valaki tud erről valamit?
(Diákhiteles oldalon érdeklődtem, meg olvasgattam a dolgok után, de semmi használhatót nem sikerült találnom)
Ui.: a hitelt sajnos szükséges felvennem, mivel nem egy gazdag család sarja vagyok, ezért szüleimre anyagilag ilyen nagy mértékben nem számíthatok. (Nem is szeretném, hogy esetleg terhükre legyek.)
Viszont a véleményeket a diákhitelről szívesen meghallgatom!
Én is az OTP diákhitel számláját választottam. Nem kaptál a diákhitel igénylés után tőlük egy reklámnak is akár tűnő levelet?
Én felhívtam őket és igen, bár nem látszik belőle de ez már a visszaigazolás. Tehát mehetsz megnyitni.
Sziasztok! Köszi a válaszokat! Valóban kaptam e-mailt, amit valóban reklámnak néztem…még mindig olyan beütése van kicsit.
“A jövődbe fektettél? 0 Ft havi díjas OTP Diákhitel Számlával támogatunk, ha Diákhitelt vettél fel a továbbtanuláshoz”
“ Az OTP Diákhitel Számlával segítünk megtenni a következő lépést”
Ilyesmi üzeneteket ír lejjebb a levél, de elsőre nem voltam biztos benne, hogy ez az lenne…
Most olvastam a diákhiteles oldalt:
“ Nyisd meg a számládat online videóhívással az értesítő e-mailben szereplő gombra kattintva” ilyen gombot nem látok sajnos…
Kedves #6 igazad van!
Az a helyzet, hogy aki bármilyen ügyből már kapcsolatba lépett az adott bankkal, amit kiválasztott
(esetemben OTP-vel volt 6-7 éve junior számlám, ami ugyan megszűnt, de ez már kapcsolatba lépés fogalmát kimeríti) annak nem fog megjelenni az a “videó hívásos/online megnyitom” gombocska e-mailben, mivel ilyen esetben csak személyesen bankfiókban lehet megnyitni a számlát.
Ennek a miértjét nem értem, elvileg ha esetleg valakinek tartozása maradt a banknál, akkor azt előtte ki kell egyenlíteni személyesen bankfiókban és ezért nem lehet nekünk, akik már kapcsolatba kerültek egyszer az adott bankkal online megnyitni a számlát.
Remélem így minden tiszta! További kérdések esetén keressetek nyugodtan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!